|
|
|
Rederijdetails + Video |
|
Schepen |
|
4 begeleide cruise(s) |
|
61 Beoordelingen |
|
|
|
Geef uw beoordeling |
|
|
|
|
|
|
Lees alle beoordelingen |
|
|
|
|
|
Zeer moderne schepen & faciliteiten |
|
|
Studio’s voor singles/alleenreizenden |
|
|
Freestyle cruisen: maximale vrijheid aan boord |
|
|
Wereldberoemde shows en musicals |
|
|
The Haven: luxeschip-in-schip concept |
|
|
Grootste touwenparcours en aquapark op zee |
|
|
|
|
Norwegian Cruise Line is in de eerste plaats een vernieuwende rederij. Niet zelden zijn ze de eersten om met een nieuw concept op het toneel te verschijnen. Zo vond NCL bijvoorbeeld het ‘Freestyle cruisen’ uit, een eigentijdse formule die u maximale vrijheid garandeert. Cruisen met NCL is heerlijk los en ontspannen. U bent tenslotte met vakantie ! Norwegian heeft zich lange tijd doen opmerken vanw... |
|
Klik hier en lees meer |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uw persoonlijke ervaringen en beoordeling helpen zowel onze klanten als onze medewerkers bij het kiezen en het uitwerken van uw welverdiende cruisevakantie.
Wij nodigen u van harte uit om uw mening te delen en een beoordeling te schrijven. Na evaluatie plaatsen wij uw beoordeling graag online.
Goed om weten en om uw privacy te vrijwaren geven wij enkel de eerste letter van zowel uw voor- als achternaam weer (geen volledige naamweergave) met de stad !
Onze klanten gaven Norwegian Cruise Line een algemene score van 78%.
Alvast veel leesplezier !
|
|
|
|
Zon 6 aug 2023 - BM uit Sinaai-waas |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Sun ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Alaska in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Het was een mooie reis. Het schip was minder maar dat wisten we. Er was geen binnenzwembad en dat had met het frisse weer wel een meerwaarde geweest. De specialiteitenrestaurants zijn echt top! Ook de vele voordelen als platinum-member was mooi meegenomen.
|
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Don 28 jul 2022 - DS uit Groot-Bijgaarden |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Escape **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Geen specifieke bemerkingen. Alles was top. Zowel van NCL als Cruise plus. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Don 21 jul 2022 - CW uit Sijsele |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Hallo, we hebben een zeer aangename cruisevakantie gehad. Dank U, |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Don 21 jul 2022 - VC uit Koksijde |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
La Cucina is zijn naam en zeker zijn prijs niet waard,een echte ontgoocheling.,hebben geen ander Resto meer willen proberen. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Personeel in de haven is zeer behulpzaam en vriendelijk maar een wijnkennis zou wel nuttig zijn voor de jonge serveersters |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Din 13 aug 2019 - DK uit Waasmunster |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
ik zou voor een volgende cruise een kleiner cruiseschip kiezen.
het was nog al "erg amerikaans" !!
het concept "cruise" viel wel in de smaak
handige manier om veel plaatsen tegelijk te zien !
|
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 12 aug 2019 - BK uit belsele |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
veel te groot schip, |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 12 mei 2019 - BJ uit Temse |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Breakaway **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Caraiben in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Sommige voordelen die de rederij vooropstelt zijn tijdens het verblijf aan boord niet altijd duidelijk wat de interpretatie hiervan betreft.
Cruise plus is zeer correct in wat het opvolgen en begeleiden van hun klanten betreft, zelfs tijdens de reis.
|
|
|
|
Een persoonlijke tip
De studio voor “solo” reizigers en begeleiding /accommodatie aan boord van het schip voor deze personen was een zeer aangename formule.
Dank aan het Cruise Plus Team ( Greetje - Sabrina en Soraya) voor hun efficiënt inspelen op alle mogelijke vragen en opties, telkens opnieuw slagen zij erin om eventuele hindernissen -op maat- aan te passen voor de klant. Zeer gewaardeerd! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 25 aug 2018 - BJ uit Nieuwe Baan 57 , Belsele |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Noorse Fjorden in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Goed zonder meer , eten in self service is problematisch , wegens niet voldoende plaats ! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 29 jul 2018 - TF uit Steendorp |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Breakaway **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Baltische Staten in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Een zeer mooie route op een zeer goed schip. We hebben verbleven in een Aft suite in The Haven. Dit is absoluut de moeite waard. Prachtige ligging als je al eens graag op je eigen terras zit. De suite zelf is ook top. Ligbad met zicht op zee !! De service en het eten in het privé gedeelte zijn uitstekend. De specialiteiten restaurants zijn ook een aanrader maar net iets minder dan het Haven restaurant. De andere zijn gewoon goed. Dit is een fantastische manier om te cruisen met kinderen Genieten van de rust en de luxe in het privé gedeelte, en tegelijkertijd enorm veel sport en recreatiemogelijkheden voor de kids en volwassenen op de rest van het schip. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Ideaal als je in The Haven verblijft. Anders zou het voor ons veel te druk zijn. Zeker aan het zwembad en in de buffet restaurants. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Vrij 20 jul 2018 - HR uit St-Niklaas |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Breakaway **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Baltische Staten in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Vergeleken bij Oceania was er van jullie uit meer begeleiding en info...zeker naar uitstappen en voordelen toe...jullie wijten dat evt aan GPDR?Het lijkt me dat we dan ook kunnen boeken online rechtstreeks?
Hier veel meer restaurants en bars aan boord...goede service...veel vlotter in-en uitchecken dan Oceania!!Minder stijlvol en hectischer aan buffetten...dat viel tegen...de kledij van gasten aan boord mocht heel wat meer klassevol zijn...NCL laat teveel toe! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Don 17 mei 2018 - BS uit Spijkenisse |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jewel ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Verre Oosten in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Vanwege mist kon schip haven niet in????????.?.?? Excursies geannuleerd, meer dan een maand nog steeds geen geld terug. Beschamend!!! Dit betrof Xiamen (china). Verder moesten wij zelf onze koffers van boord sjouwen. Wat een service. Na ca. 20 cruises zijn wij ervaren, maar dit nog nooit meegemaakt. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Laat personeel van receptie vervangen. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Don 27 jul 2017 - VP uit Ertvelde |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Getaway **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Baltische Staten in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Prachtige route met als hoogtepunt 2 dagen Sint-Petersburg ! De rest van de baltische staten was ook heel goed. Aanrader ! |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Omdat er 2 opstap plaatsen zijn was het verlaten met koffers in Rostock een grote duw en trek partij zonder lifte
n 2 verdiepen naar beneden via trappen met valiezen tussen al de rest die op excursie gingen.. Gevaarlijke situatie !!! Een absoluut onbegrijpelijke situatie qua organisatie voor zo'n rederij. Dit was chaos en met momenten werden we gewoon op elkaar gedrukt. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 9 jan 2017 - WS uit Belsele |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Breakaway **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Caraiben in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
NCL was iets te Amerikaans voor onze behoeften .
Het concept cruise is wel zeker voor herhaling vatbaar. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 19 nov 2016 - RP uit Essen |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Transatlantisch in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Eten in specialiteitenrestaurant is het geld niet waard, uitgezonderd Moderno. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 8 okt 2016 - BJ uit Belsele |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Star ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Noord-Europa in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Het eten was ondermaats tot matig , behalve in de speciale restaurants . Het entertainment was uitstekend |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Don 14 jan 2016 - Kf uit Grimbergen |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Sun ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Zuid-Amerika in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
een schip met vooral Amerikanen aan boord, waar ook alles (eten, entertainment, ...) op hun is afgestemd ligt ons niet |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 14 sep 2015 - DB uit Oostduinkerke |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
- heel veel luidruchtige muziek aan het zwembad. Zelfs onze kinderen van 10 jaar vonden het NIET leuk.
- H2O bar was dan wel rustig maar hier waren de kinderen niet welkom...
- document ingevuld tijdens onze cruise met onze bedenkingen: helemaal GEEN reactie op gekomen van NCL! Bij andere rederijen hechten ze WEL belang aan positieve en negatieve tips TIJDENS een cruise.
- drankpakket inclusief was leuk extraatje bij boeking. Wat blijkt: HEEL VEEL alcohol is INCLUSIEF (tot ongeveer € 11.00/consumptie) maar koffie (ongeveer € 3.00/consumptie) is NIET inbegrepen. Antwoord aan de receptie: is de politiek van NCL en anders zou iedereen zijn koffie komen halen in het "Atrium" want de koffie in de restaurants was VER ONDERMAATS! Ook de receptionist haalde zijn koffie in het "Atrium"! Dat zegt veel over de kwaliteit hé. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Wil je RUST op een cruise schip, ga dan ZEKER NIET met NCL!
Ook het meeste personeel is niet vriendelijk, op enkele uitzonderingen na! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Vrij 4 sep 2015 - OD uit Sint-Denijs-Westrem |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Getaway **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Caraiben in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Getaway is dé boot voor families met kinderen, met fantastische glijbanen, een touwenparcours, klimmuur etc etc . Tegelijkertijd fantastisch lekker eten in ontelbare restaurants. Helaas omwille van de koers van de dollar vielen de excursies duur uit |
|
|
|
Een persoonlijke tip
We vonden de meerprijs voor een balkon meer dan de moeite waard: zalig genieten en een lekker gezellige, intieme plek om een wijntje te drinken en een boekje te lezen... heerlijk! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 9 aug 2015 - MC uit Deurle |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Spirit ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Niets voorzien van schoenpoets in de hut/boot |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Din 4 aug 2015 - MJ uit B 3630 Maasmechelen |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Star ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Noorse Fjorden in de maand juni en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
3x cruise gemaakt met de Jade 1x met de Star.
Ik miste wel de latitude party op de Star. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
De volgende cruises zullen steeds NCL zijn. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Woe 22 jul 2015 - DK uit Heusden (o.-vl.) |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Star ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Baltische Staten in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Heel goed bevallen! 2de maal dat we een cruise boeken met Cruise Plus. Alles naar wens, ook de geboekte excursies. Heel vriendelijke service aan boord. Het was wel druk op de ochtend- en middag buffetten op de Norwegian Star. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Een aanrader. Super voor de kids. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Din 21 jul 2015 - WR uit Ham |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Het was voor ons de eerste keer en we waren aangenaam verrast. Jullie hadden ons dit grote schip afgeraden, maar hebben geen spijt van onze keuze. Super service en vriendelijk personeel. Proper, lekker en gevarieerd eten. Entertainment voor iedereen.
Na uitstappen stond er zelfs personeel klaar met drank en frisse doekjes. Gewoon super!! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 20 jul 2015 - Vp uit Sint-niklaas |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Charlotte is zeer gedreven en ZEER goed in haar job |
|
|
|
Een persoonlijke tip
schip is wel toe aan een opfrissing zoals stoffering van meubilair wel allemaal zeer netjes |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 28 jun 2015 - Jk uit Leuven |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juni en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Excursie Santorini (Ultimate Santorini) was ondermaats : te veel tijd gespendeerd aan Akrotiri, te weinig aan locaties Oia en vooral Fira. Lunch was eentonig; weinig typisch Griekse elementen. Prijs kwaliteit niet goed. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 25 mei 2015 - VH uit Broechem |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand mei en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Het enige minpuntje dat wij vonden is dat je voor een fles plat water 5,81 dollar moet betalen. Redelijk duur. Voor de rest geen opmerkingen. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Plat water zou toch gratis ergens te verkrijgen moeten zijn. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 25 apr 2015 - DM uit Sinaai-waas |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
We waren de derde maal op dit schip. Ideaal voor mensen die het heel relaxed willen doen. Alles gaat er heel gemoedelijk aan toe, maar toch heel professioneel. Het is ook zeer kindvriendelijk. De specialiteitenrestaurants zijn top. Ook de avondshows zijn van zeer hoog niveau. Enige min-punt, de cocktails zijn helemaal niet lekker met uitzondering van de martini-flight, een palletje van cocktailglaasjes met 6 verschillende drankjes op basis van wodka. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Neem zeker het ultimate dining package!!! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 25 apr 2015 - DM uit Sint-niklaas |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Een prachtige trip doorheen het verleden door de historische route en aanleghavens van het schip.
Bij NCL steeds vertier op een nonchalante en aangename manier.
|
|
|
|
Een persoonlijke tip
Geniet ten volle ,vanaf het eerste moment , want de tijd op de cruise gaat veel te snel voorbij ! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 25 apr 2015 - Vp uit Ertvelde |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Opnieuw een heerlijke ontspannende cruise gehad !! Zien al uit naar de volgende in September. Bedankt Caroline & Charlotte |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 16 mar 2015 - VM uit Hasselt |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Algemeen: Het is geen luxe-schip, maar qua verhouding prijs en het gebodene is dit een goede middelmaat 7/10
Hut: alles is aanwezig en proper, maar het is wel erg klein, zeker het toilet en de badkamer.
Eten: Wij hebben met ons pakket praktisch alle dagen een specialiteitenrestuarant gekozen. Het eten was er niet slecht, maar we hebben al beter gezien. Het moest er blijkbaar ook allemaal nogal snel gaan en dat breekt de sfeer " van eens lekker genieten". Buffetrestaurant is zeer goed en heeft voldoende variatie, maar het is er altijd (te) druk. Daarentegen is het rustiger in het main restaurant, maar hun lunchmenu stelt echt niets voor.
Service aan boord: kamersteward is zeer vriendelijk en doet ook zeer zijn best. De bediening is meestal wel vriendelijk, maar het personeel is meer bezig met "hun job" en zien niet wat de passagiers wensen. Sommigen lijken wel tegen hun zin te werken .
Entertainment: was voor ons zeer goed, de shows hadden veel variatie, musical met zang en dans, acrobatie, magicien, jongleur en ook tijdens de zeedagen en als het slecht weer was, was er voldoende aanbod van activiteiten, zodat men zich niet moest vervelen.
Prijs-kwaliteit: voor de promotieprijs met diner- en drankenpakket, konden we deze cruise niet laten liggen en in dat opzicht was de prijs-kwaliteit verhouding dan ook zeer goed.
Over Cruise Plus kunnen we kort zijn, zoals altijd weet je wat je krijgt en dat is altijd zeer correct. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Jammer van het weer. In deze periode was het misschien beter om met de Spirit naar de Canarische elanden te cruisen. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 16 nov 2014 - BJ uit Belsele |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Star ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Panamakanaal in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Norwegian Star is veroudert maar wordt begin 2015 vernieuwd |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Din 11 nov 2014 - DM uit Sint-niklaas |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
een fijne vakantie tussendoor om de batterijen weer helemaal op te laden ! |
|
|
|
Een persoonlijke tip
boek de diners in de specialiteitenrestaurants .
de kwaliteit is beter en je geniet in alle rust ! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 6 okt 2014 - VT uit Dendermonde |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
De cruiseplus adviseur, Charlotte, heeft ons zeer duidelijke informatie verstrekt. Ik ben rolstoelpatiënt en zij wist meteen alles te zeggen wat in orde gemaakt moest worden en hoe dit te doen.
Alles was tot in de puntjes geregeld, van begeleiding op de luchthaven, tot begeleiding aan de haven.
Ik voelde mij meteen op mijn gemak door te weten dat het reisbureau van alle specialiteiten voor rolstoelen op de hoogte was. Geloof mij, niet elk bureau heeft die kennis.
Over de cruise maatschappij kan ik kort zijn: SUBLIEM!! Ik en mijn vrouw voelden ons als koning en koningin. Begeleiding van rolstoel was steeds voorzien, zonder hiervoor gevraagd te hebben. Ze stonden altijd klaar om te helpen. De klantvriendelijk is echt top, geen enkele personeelslid ging voorbij zonder goeiedag te zeggen of eens te knikken.
De mentaliteit mbt. gehandicapten was ook super! Het respect dat ik daar gekregen heb, heb ik nog zelden gekregen in een gewoon hotel in België, etc.
|
|
|
|
Een persoonlijke tip
Norwegian cruise Line is super!!! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 8 sep 2014 - HX uit Merksem (antwerpen) |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Ideaal reisje voor een gezin met kinderen ,
Voor de ouders dagelijks andere bestemming om het te bezichtigen en voor de kinderen was van alles te doen op de cruise zelf al , service was uitmuntend iedereen was super vriendelijk , eten was zeer goed , dus wij hebben van genoten en zijn zeer tevreden !! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 18 aug 2014 - VA uit Stekene |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
We zijn tevreden over onze eerste cruise ervaringen en zullen dit zeker nog over doen! |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Voor onze eerste keer op cruise te gaan, is dit dit heel goed meegevallen. Elk nieuw avontuur is ontdekken en dat hebben we zeker gedaan. Als ik een nieuwe cruise zou boeken, zouden we die zeker bij cruiseplus boeken. Als enigste opmerkingen hebben wij het volgende: toch nog meer informatie.....dit over credietkaarten en het beruik ervan aan boord en algemene goeie informatie aan boord zelf. Dat ontbrak op de ncl. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 16 aug 2014 - DL uit Belsele |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Geweldige manier om te reizen. Je komt op veel plaatsen en hoeft toch niet telkens in en uit te pakken. We zijn maar 1 week weggeweest en het voelt aan alsof we 2 weken weg zijn geweest! Eten was zeer goed en personeel steeds vriendelijk. Fanastische kamerbutler die telkens zijn beste creaties toonde van handdoekplooien... Voor de kinderen, het einde! Jammer van het zwembad, dit was te zout + veel chloor dus voor de kinderen geen optie. Veel dank aan Caroline van reizen De Cauwer die ons fantastisch heeft begeleid! Ze heeft onze reis met haar gouden tips volledig gemaakt! |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Een van de gouden tips: boek de excursies al meteen de eerste dag als je toekomt! Doordat niemand dit doet heb je Geen wachtrij en geen zorgen meer! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 16 aug 2014 - CL uit Belsele |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Caroline De Sy kantoor Sint-Niklaas heeft ons zeer goed begeleid en ons de juiste dingen aangeraden! Nog nooit zo goed geholpen geweest! Dikke pluim voor haar! |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Paspoort en e-visum voor turkije wordt nergens gevraagd... Was toch een kost van €300 per gezin dus €600 hadden we onszelf kunnen besparen, beetje jammer |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Vrij 15 aug 2014 - PM uit Hamme (o.-vl.) |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Star ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Baltische Staten in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
We zijn laaiend enthousiast over NCL. We hadden oorspronkelijk een hut op dek 4 en hadden aanzienlijke last van de motoren. Door toedoen van de crew hebben we andere hut op dek 9 gekregen. We zijn absoluut tevreden over NCL in het algemeen maar vooral het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. In de toekomst hopen we nog veel te cruisen met NCL. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Bij het boeken van de cruise in het reisbureau zouden ze vooraf wel best meedelen welk dek de hut is gelegen. Onze vrienden hadden de identieke cruise voor dezelfde prijs geboekt maar lagen op dek 9. We hebben ook begrepen dat er een prijsverschil in de verschillende dekken zijn. Best klanten op voorrand verwittigen. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Vrij 15 aug 2014 - HP uit Merelbeke |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Star ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Baltische Staten in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Een fantastische vakantie, op een korte termijn meerdere landen bezoeken en 's avonds terwijl het schip vaart, ga je rustig eten, en genieten van de hele mooie show |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 9 aug 2014 - Lj uit Melsele |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Verwarring betaling via credit card en overschrijving , aldus dubbele betaling en nodige crediteringen |
|
|
|
Een persoonlijke tip
NCL lijkt ons iets te veel op amerikaanse leest georganiseerd , ontbijt en middag eten fastfood gerelateerd , avond eerder formeel . |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Woe 6 aug 2014 - BD uit Temse |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
het schip was vol geboekt en het was behoorlijk druk! Soms meer storend dan andere jaren op cruise. Wel goede organisatie. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 3 aug 2014 - DM uit Sinaai-waas |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Alles weer super in orde! Alleen de eerste week waren de avondshows iets minder dan dat we gewoon zijn. De tweede week werd dit zeker goed gemaakt! |
|
|
|
Een persoonlijke tip
'ultimate dining' genomen. Elke dag in een specialiteiten-restaurant gaan eten, echt een meerwaarde die zijn prijs meer dan waard is. Super verfijnd en lekker!!! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 28 jul 2014 - VW uit Melsele |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
een speciale grote DANK aan uw medewerkster Charlotte die voor de 2de keer reeds de perfecte cruise koos voor ons gezin. Ook het advies om de Haven te kiezen was bijzonder goed ingeschat. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Din 22 jul 2014 - DP uit Mortsel |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Star ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Baltische Staten in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Fantastische bestemmingen aangedaan. Vele steden op korte periode. Het in en uitschepen ging zeer vlot. De sfeer op de boot is zeer amerikaans. Voor ons teveel drukte (personen, lawaai, vol resto) in market place en soms wachtrijen aan de niet-betalende restaurants. Maar het eten is lekker, mooi gepresenteerd. Zeer proper en hygienisch schip. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Enorm vriendelijk en lachend personeel !
kindvriendelijk schip. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 21 jul 2014 - Hf uit Marke (Kortrijk) |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
alles verliep uitstekend dank zij de expertise van Greetje die voor ons de juiste keuze maakte voor een cruise met kinderen en kleinkinderen |
|
|
|
Een persoonlijke tip
bij ontscheping s de vriendelijkheid van het personeel heel wat minder. Dit is trouwens zo bij alle cruises. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 30 jun 2014 - Bw uit Steendorp |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juni en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
goede prijs kwaliteits verhouding |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Woe 28 mei 2014 - KS uit Beernem |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Pearl ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Alaska in de maand mei en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Dit was onze tweede cruise met NCL. In vergelijking met andere rederijen ervaren we de service, vriendelijkheid als minder kwalitatief. De reisroute daarentegen was zeer mooi. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Het valt aan te bevelen de meeste van de excursies toch al via NCL te boeken gezien je op de kade in de meeste haventjes toch niet veel mogelijkheden meer hebt. Toch boekten we een 'seaplane'-vlucht In Sitka via Viator.com (Harris Air). Icy Strait Point - Hanaah is een 'must see'. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Woe 23 apr 2014 - DM uit Sinaai-waas |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Spirit ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Atlantische Eilanden in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Cruisen blijft de fijnste manier van reizen, waarbij de keuze van de rederij zeer belangrijk is. Alleen wie ervan geproefd heeft, kan er zich een voorstelling van maken en laat het nooit meer los. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Woe 23 apr 2014 - HE uit Sint-niklaas |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Gem ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Caraiben in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Geen plaats aan het zwembad om te bewegen keiharde ligzetels zonder kussens plastic borden en bekers in het buffet is voor kleuters :-) weinig keuze als vegetariër in vergelijking met Oceania wel zeer goeie entertainment |
|
|
|
Een persoonlijke tip
meer voor families met kids dan voor ons |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 8 sep 2013 - VM uit Itegem |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Reis in functie van kleindochter. Had promotieprijs anders zou het schip veel te duur zijn voor de kwaliteit! Hutaankleding is verouderd, wel in mini suite heel veel kastruimte. Cruiseplusbeoordeling is geldig voor Sonja en zeker niet voor iedereen op het bureel. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Epic is veel mooier en kwalitatief beter behalve de grote van de balconhut en prijs uitstappen. Prima voor kinderanimatie maar weer schoort de Epic daar beter in. Je hebt ook een beetje het gevoel dat men op alle mogelijke manieren probeert u extra te doen betalen. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 19 aug 2013 - Da uit Oud-turnhout |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Genietend van de coutyard faciliteiten was dit weer de perfecte mix van rust, ontspanning, afwisseling, cultuur en eindeloos genieten. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 17 aug 2013 - PD uit Lokeren |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
vatbaar voor herhaling, freestyle cruise is pluspunt |
|
|
|
Een persoonlijke tip
kostprijs alcoholische dranken vrij duur |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Vrij 16 aug 2013 - DM uit Sint-niklaas |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Er was een grote drukte aan boord van het schip gezien het hoogseizoen is. Op sommige momenten was dit erg storend en vooral bij het avondmaal waren er lange wachttijden . |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Boek af en toe een specialiteitenrestaurant voor de nodige rust en verfijnde keuken. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 11 aug 2013 - DT uit Zoersel |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
NCL freestyle cruisen garandeert alle vrijheid, je doet wat je wilt, wanneer je wilt. Geen 'verplichte' gala-avond, je bent vrij in alles. Vooral het entertainment 's avonds is bekend bij NCL, steeds prachtige Cirque Du Soleil shows, comedians en veel meer. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Probeer de specialty restaurants, met name de Chabu Chabu (Chinese fondu) was heerlijk. Ook het Braziliaanse restaurant, waar men a volonte vlees blijft bijbrengen, is een aandrader |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 5 aug 2013 - BC uit Lochristi |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Ideaal voor families met kinderen. Heel informeel. Wel wat minder georganiseerd en soms wat chaotisch. Heel druk aan het zwembad op vaardagen. Zeer lekker eten. Service ok; niet iedereen was altijd even vriendelijk. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 4 aug 2013 - KL uit Moerbeke-waas |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Super ! 1 minpunt was de drukte op het dek bij het zwembad . |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
Zon 4 aug 2013 - BR uit Bonheiden |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Zeer aangename ervaring |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
Zat 3 aug 2013 - Nl uit Opwijk |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
zeer vriendelijke bemanning |
|
|
|
Een persoonlijke tip
kindvriendelijk |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 29 jul 2013 - BS uit Belsele |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Sun ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Alaska in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
NCL is prijs kwaliteit de beste rederij als je twee kids hebt. Het was onze 5 de cruise met NCL en altijd even goed. Alaska is een droombestemming ook voor kids. Uiteraard vonden we Crystal Cruises nog beter maar ook zooooveel duurden voor kinderen want 2e kajuit nodig dus je betaalt steeds 4 volwassenen. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
De routes met ncl is beperkt. Wij hebben de interessantse gehad. Spijtig dat ze geen nieuwe routes inlassen. In die nieuwe zeer grote schepen zijn wij niet geiinteresseerd. Wij zullen dus noodzakelijk moet overschakelen naar een andere rederij. Spijtig. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Vrij 26 jul 2013 - EJ uit Hamme (o.-vl.) |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Jade ***+ van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Bovenmatige extra kosten voor restaurant, excursies en service. Geen 100% all in formule. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Volledig advies verlenen aangaande de vastgelegde service kosten aan boord. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Woe 17 jul 2013 - PG uit Stekene |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Epic **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
A la carte restaurants zeer goed, gewone restaurants matig |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Meer maatschappijen die single kajuiten aanbieden! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Vrij 28 jun 2013 - VD uit Waasmunster |
|
|
Wij waren met Decuyper Travel aan boord van de Norwegian Breakaway **** van Norwegian Cruise Line met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Norwegian Breakaway meets the Big Apple! Het nieuwste schip van Norwegian Cruise Line, vanaf 2013 in de vaart, vertrekt het gehele jaar door vanuit New York voor een cruise naar Bermuda. Dit grootste cruiseschip van de rederij biedt plaats aan 4000 passagiers en heeft een aantal nieuwe snufjes die er voor zorgen dat zowel jong als oud zich opperbest vermaken. Zo biedt de Norwegian Breakaway het grootste (water)sportcomplex ooit met de hoogste waterglijbanen, een touwenparcours en een klimmuur. The Waterfront is een openlucht promenade met winkeltjes, restaurants en amusement, terwijl in 678 Ocean Place entertainment van klasse wordt geboden. De Broadway shows liegen er ook niet om. Zo kunt u "Rock of Ages", "Burn the Floor" en Circque Dreams & Dinner " Jungle Fantasy" verwachten. Uiteraard biedt dit schip ook een grote verscheidenheid aan huttypes, van studios (speciaal voor alleenreizende gasten) tot buitenhutten met balkon en luxe suites en villa's in "The Haven" een apart complex van luxe accommodaties met butlerservice, een aparte lounge met restaurant en beachclub en nog veel meer. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
De dagen en de uren zijn tekort aan boord van de Breakaway.. Fun, fun en nog eens fun. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Decuyper Travel |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|