Welkom op de cruiseblog site van Het Reisplan. Hier komt u alle laatste nieuwtjes over het reilen en zeilen in de cruisewereld te weten.
Rederijen
AmaWaterways (3)
Celebrity Cruises (10)
Crystal Cruises (1)
Cunard (6)
Emerald Yacht Cruises (1)
Explora Journeys (11)
Hapag-Lloyd Cruises (16)
Holland America Line (8)
Hurtigruten (1)
Norwegian Cruise Line (8)
Oceania Cruises (28)
Ponant (4)
Regent Seven Seas (20)
Ritz Carlton Yacht Collection (5)
Riverside Luxury Cruises (2)
Scenic Cruises (4)
Seabourn (16)
Silversea Cruises (34)
Swan Hellenic (3)
Uniworld (1)
Viva Cruises (4)
Windstar Cruises (1)
Bestemmingen
Alaska (7)
Amazone Regenwoud (1)
Antarctica (9)
Arctica (5)
Atlantische Kust (2)
Baltische Staten (7)
Britse Eilanden (2)
Caraiben (12)
Donau (rivier) (3)
Douro (rivier) (1)
Galapagos (6)
Ijsland / Groenland (2)
Middellandse Zee (38)
Midden-Oosten (5)
Noord-Amerika (1)
Noord-Europa (1)
Noorse Fjorden (11)
Panamakanaal (3)
Rijn (rivier) (1)
Stille Zuidzee (1)
Transatlantisch (1)
Verre Oosten (18)
Wereldcruise (2)
Zuid-Amerika (2)
Zwarte Zee (1)
Categorieën
Coronavirus (15)
Cruise News (117)
Expeditiecruises (22)
Food (2)
Havens - aanlegplaatsen (94)
Nieuwe Schepen (73)
Reisverslagen (6)
Riviercruises (5)
Start 2 Cruise (10)
Cruise Plus adviseur
Dirk Van Duyse (5)
Tess (1)
 
Regent Seven Seas Cruises lanceert nieuwe merkpositionering
Geschreven door Patrick Parez - Journalist
15 dec '24
 
Regent Seven Seas Cruises lanceerde een nieuwe merkpositionering. Met een krachtige, creatieve en opvallende uitstraling en de slogan ‘Unrivaled at Sea’ wil het merk zijn positie als wereldwijd toonaangevende rederij voor luxecruises versterken. Tegelijkertijd start de maatschappij wereldwijd de campagne ‘Nobody Does It Better’. Daarin staat een uitzonderlijke vakantie centraal zoals gasten die alleen bij Regent kunnen beleven. Deze grootse lancering is het resultaat van een jarenlange doorontwikkeling van het merk zodat de rederij zich optimaal positioneert voor blijvend succes. De strategie is geheel in lijn met haar voortdurende streven om luxe op zee een nieuwe betekenis te geven.
 
 
 
 
 
“Met trots presenteren we onze nieuwe merkpositionering en wereldwijde brandingcampagne aan onze gewaardeerde gasten, reispartners en teamleden in de hele wereld,” zegt Andrea DeMarco, President van Regent Seven Seas Cruises. “Het is altijd ons streven om onze gasten aan boord van The World’s Most Luxurious Fleet een naadloze en zorgeloze reis te bezorgen. Met Unrivaled at Sea (Ongeëvenaard op zee) willen we de unieke verwachtingen van elke individuele gast overtreffen.” De campagne ‘Nobody Does it Better’ sluit volgens DeMarco perfect aan bij de vier pijlers waarop de rederij is gestoeld: een onderdompelende verkenning, een hartelijke gastvrijheid, luxueuze ruimte en gastronomische perfectie.
 
 
Samen met de nieuwe tagline ‘Unrivaled at Sea’ heeft Regent Seven Seas ook haar logo aangepast met een zwart-wit kleurstelling. Met de nieuwe merkidentiteit wil Regent zich in de cruisemarkt onderscheiden en zich scharen bij de meest toonaangevende luxehotels en resorts aan land. De nieuwe creatieve look & feel is specifiek ontwikkeld met het oog op intensiever gebruik van onlinekanalen, aangezien de belangrijkste doelgroep steeds handiger wordt met onlinetechnologie. In het beeldmateriaal dat voor marketingdoeleinden wordt gebruikt, staan de vier pijlers van Regent’s merkbelofte centraal teneinde gasten warm te maken voor een ultieme vakantie.
 
 
Bij de nieuwe merkpositionering hoort ook een wereldwijde brandingcampagne, Nobody Does It Better. De film vertelt het verhaal van een koppel dat in de watten wordt gelegd vanaf het begin van de trip, wanneer het door een privéchauffeur van Blacklane thuis wordt opgehaald en naar de luchthaven gebracht. De muziek onder de film is de klassieker ‘Unforgettable’ van de prijswinnende producent David Kosten, een ode aan de tijdloze perfectie en stijl waar de cruisemaatschappij om bekendstaat. Het stel gaat op in een scala aan luxe activiteiten: ze ontdekken iconische locaties rond de Middellandse Zee, ze proeven de heerlijkste gerechten en dranken en krijgen persoonlijke service in het kader van Regent’s Heartfelt Hospitality in hun ruime suite en elders op het stijlvolle schip. De video staat centraal op de website en in online-advertenties en moet aantonen hoe Regent meebeweegt, innoveert op de verwachtingen van bevlogen reizigers en deze overtreffen.
 
 
Tegelijk geven de video en de campagne aan dat Regent haar gasten meer flexibiliteit en keuze biedt, zodat zij de mate van luxe naar eigen inzicht kunnen invullen. Dat laatste blijkt ook uit de nieuwe prijsstructuur die de maatschappij voorstelt. Met deze twee nieuwe tarieven kunnen gasten sinds juli van dit jaar rekenen op persoonlijke all-inclusive luxe – ze kunnen The Most Inclusive Luxury Experience afstemmen op hun unieke voorkeuren. De All-Inclusive Cruise Fare is perfect voor gasten die willen profiteren van ongelooflijke extra’s tijdens hun cruise, van onbeperkte landexcursies tot dineren in specialiteitenrestaurants en premiumdranken. De Ultimate All-Inclusive Fare gaat nog een stap verder. In deze prijs zijn ook retourvluchten inbegrepen alsmede transfers tussen luchthaven en schip en de exclusieve Blacklane privé-executive chauffeurservice om hun reizen te personaliseren.
 
 
 
 
 

 
 
  © 2025 - Het Reisplan, Wielewaalweg 4 te 3140 Keerbergen - Tel. 015-23.47.23 - keerbergen@cruiseplus.be