 |
|
 |
Rederijdetails + Video |
 |
Schepen |
 |
10 begeleide cruise(s) |
 |
36 Beoordelingen |
 |
|
 |
Geef uw beoordeling |
 |
|
 |
 |
|
 |
Lees alle beoordelingen |
 |
|
 |
 |
 |
Boutique schepen met slechts 700 gasten |
 |
 |
Meer tijd in de haven, vaak met overnachting |
 |
 |
Intieme luxe zonder massatoerisme |
 |
 |
Authentieke excursies met lokale focus |
 |
 |
Inclusief fooien, dranken en shuttleservice |
 |
 |
Persoonlijke service op topniveau |
 |
 |
Culinaire verwennerij in stijlvolle setting |
 |
 |
Toegang tot unieke, kleinere bestemmingen |
|
 |
|
 |
Azamara Cruises biedt een reiservaring die verder gaat dan de standaard cruisevakantie. Deze boutique-rederij richt zich op reizigers die waarde hechten aan authentieke belevingen, persoonlijke service en diepgang in plaats van massa en haast. Met een vloot van intieme, middelgrote schepen brengt Azamara u naar bijzondere bestemmingen – vaak op momenten dat andere schep... |
 |
Klik hier en lees meer |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
|
 |
 |
Uw persoonlijke ervaringen en beoordeling helpen zowel onze klanten als onze medewerkers bij het kiezen en het uitwerken van uw welverdiende cruisevakantie.
Wij nodigen u van harte uit om uw mening te delen en een beoordeling te schrijven. Na evaluatie plaatsen wij uw beoordeling graag online.
Goed om weten en om uw privacy te vrijwaren geven wij enkel de eerste letter van zowel uw voor- als achternaam weer (geen volledige naamweergave) met de stad !
Onze klanten gaven Azamara Club Cruises een algemene score van 81%.
Alvast veel leesplezier !
|
 |
|
 |
Maa 8 jan 2024 - DG uit Sint-denijs-westrem |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Pursuit **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Afrika in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Prijs kwaliteit verhouding is met Azamara Pursuit gewoon goed tot zelfs zeer goed.
Ook de vriendelijke bediening en attenties inzake service waren zeer goed te noemen.
Specialiteiten restaurants waren naar onze mening niet de moeite om daar extra voor te betalen. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Azamara Pursuit mentaliteiten zijn te veel gericht om de gasten met allerlei extra's dagelijks te bestoken. Het is soms vervelend. Groot minpunt! Entertainement teveel gericht op Engelse mentaliteiten er wordt te weinig rekening mee gehouden dat er gasten aan boord zijn van andere Europese landen. Grote miskleun, geringe tijd voor ontdekking eiland St-Helena!!! Onbegrijpelijk. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Din 18 feb 2020 - DK uit Deurne (antwerpen) |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Afrika in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
We zijn zeer goed geholpen door Cruise Plus.
Zij hebben voor ons een zeer fijn hotel geboekt voor de start van onze reis
" Victoria & Alfred Hotel Kaapstad " Top ontbijt en service.
Zeker een aanrader.
Enkel het verblijf in Kaapstad was iets te kort. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Din 11 feb 2020 - Mm uit Schilde |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Pursuit **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Zuid-Amerika in de maand januari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
alles perfekt veel natuur gezien met nog 2 gletsjers
alleen de pinguïns in de Falklands waren niet te zien
(maar 4 ipv duizenden) |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
AZAMARA REDERIJ : COSY & FRIENDLY
excellent cuisine
entertainment : 5 stars |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Don 19 dec 2019 - BD uit Deurne (Antwerpen) |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Midden-Oosten in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Verouderd interieur, kleine en weinig comfortabele hut met piepkleine douche.
Personeel in restaurant weinig competent met weinig "arbeidsvreugde". |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Zon 3 nov 2019 - CE uit Tongeren |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Pursuit **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Alle gemaakte afspraken werden tot in de puntjes nagekomen. Alle nodige info was ruim op voorhand ter beschikking. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Zat 2 nov 2019 - WD uit Antwerpen |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Pursuit **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Er wordt weinig aandacht besteed aan trouwe cruisers (discovery club level) |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Don 28 mar 2019 - mm uit schilde speelhofdreef 16 |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Pursuit **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Zuid-Amerika in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
perfekt aangenaam schip
zeer goede keuken en veel entertainment voor de klanten
spijtig dat de casino is afgeschaft (gaf animo) |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
iets langere shows 45m ipv 30m |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Zat 16 dec 2017 - BR uit Dendermonde |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Door orkaan Irma is de Amazing evening weg gevallen en door weersomstandigheden is de white evening ook geannuleerd wel twee tegenvallers. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Maa 4 dec 2017 - Mm uit Schilde |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Caraiben in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
wij hebben reeds geboekt op de Pursuit voor 2019
(Zuid-Amerika)
zee aangename reis 100% tevreden |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
doe zo verder |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Woe 31 mei 2017 - DG uit Haasdonk |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand mei en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Klein schip met al zijn voordelen
1 aanleggen of tenderen in het centrum van de aanlegplaatsen.
2 nooit druk aan boord
3 goede service
4. Eten aan boord is excellent
5 all in maakt het leven zo gemakkeliljk
Alleen entertainment is matig Door de beperkingen van het schip en de theaterrzaal |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Het all in cocept maakt het moeilijk om individuen een persoonlijke fooi te geven. Misschien kan er met een pot gemaakt voor de bar en het restaurant.
Wij gaan zeker nog op cruise en indien het budget het to laat, wordt het wellicht Azamara. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Don 25 mei 2017 - CR uit Hoeven |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
gewoon prima |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Maa 22 mei 2017 - VW uit KOKSIJDE |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Het inschepen en de verwelkoming verlopen vlot. Het is goed dat de hutten niet toegankelijk zijn alvorens alles klaar is. Daarbij wordt de passagier ondertussen wél vergast op een welkom drink en is er lunch gelegenheid.
De algemene indruk : een net schip, steeds alle dekstoelen ordelijk gelijnd, snel opgeruimde tafeltjes in de lounges en netjes gerangschikte zithoeken. Frisse bloempjes in de hut, en steeds vers fruit op het tafeltje.
Er is ruimte aan boord en de sfeer is rustig maar toch bij gelegenheden passend aangenaam vrolijk en levendig. Over het algemeen was er geen storend gedrag van passagiers, en vormden medereizigers een aangenaam gezelschap van een wijde internationale afkomst.
De maaltijden waren verzorgd, hoewel ik de indruk had dat de specialiteiten restaurants (beide geprobeerd) geen echte uitblinkers waren (voor mij speelt hier niet het volume maar méér de uitzonderlijke inhoud van de gerechten een rol).
De organisatie loopt wel gesmeerd, maar ik kan me van de indruk niet ontdoen dat iets wat zich op het randje van de voorgeschreven procedures voordoet, bij gebrek aan passende bijsturing, niet naar wens ingevuld wordt. (vb. 1 : "White Night" is een dekparty met buffet in open lucht. Op onze cruise was dat gepland op een avond dat het té winderig en véél te koud was naar ieders welvoeren -er werden zelfs op den duur een overvloed aan dekens bedeeld voor haast alle deelnemers- maar toch werd alles volgens het blijkbaar voorgeschreven programma afgewerkt. Vb. 2. Ik had na ontscheping een transfer schip/station geboekt. Enkele dagen vooraf moest dit bij de Customer Relation Desk worden bevestigd. Het kon tussen 7:30 en 9 u. Ik was bij de eersten om te bevestigen en verzocht een transfertijd van 9 u. "Het kon". Uiteindelijk was mijn transfer om 7:30 gepland... "omdat ik zo vroeg (begrijp tijdig) bevestigd had"!?)
Badkamers vallen wat klein uit, vooral de douchecel (in een binnenhut). Ervaring met binnenhutten op andere schepen leren dat dit niet altijd zo hoeft te zijn.
Al bij al was het product voor mij de prijs waard. Het personeel is hartelijk en aandachtig. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Voor een rederij die de nadruk op "bestemming beleving" legt ontbreekt het aan boord aan voordrachten over de aanleghavens (andere dan de 'commerciële' toelichting van de excursies die aan boord kunnen geboekt worden). |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Maa 22 mei 2017 - Gl uit Antwerpen 5 |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
blijkbaar was het toch mogelijk geweest om in te schrijven om bij aankomst in Cittavecia deel te nemen aan een uitstap naar Rome. Nu hadden we een rechtstreekse transfer naar de luchthaven waar we heel lang op de luchthaven moesten verblijven voor onze vlucht naar Brussel. En op die luchthaven valt echt niet veel te beleven .....
Bij het afhalen van de reisdocumenten heb ik nog speciaal geïnformeerd naar een eventuele tijdsinvulling maar er kon niets voorzien worden ...... |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
invulling van de vrije tijd bij een laten vlucht naar Brussel .... |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Maa 19 dec 2016 - PD uit Grobbendonk |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Journey **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Verre Oosten in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Prijs-kwaliteit gezien hadden wij van Azamara meer verwacht. Het enige voordeel dat je krijgt voor de meerprijs tov andere rederijen is de Azamara Event en dat het schip in kleinere havens kan komen. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Maa 26 sep 2016 - PE uit Wondelgem |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Journey **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
een klein probleem gehad aan boord ,maar is opgelost en een compensatie ontvangen |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
laat ontvangen van de reisdocumenten door koerierdienst |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Woe 13 jul 2016 - VJ uit Aartselaar |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Journey **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand juni en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
super-de-luxe cruise
excursies georganiseerd door cruisemaatschappij wel erg duur - uiteraard in elke aanleghaven mogelijkheid om zelf initiatieven te nemen ( zelfs met uitleg )
voertaal enkel Engels
heel lekker eten
|
|
 |
|
Een persoonlijke tip
zeker aan te raden cruisemaatschappij - kleinere rederij - veel meer comfort - minder druk -betere aanlegplaatsen , dichter bij bezienswaardigheden of transportmogelijkheden
-door goed op voorhand te boeken zijn er wel kortingen te bekomen
|
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Maa 19 okt 2015 - DB uit Sint-gillis-waas |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Bijzonder leuk schip gezien de perfecte match grootte / aantal pax. Mooi afgewerkt met oog voor detail. De specialiteitenrestaurants zijn echt wel de moeite waard, vnl Prime C ! Ideaal voor koppels, minder geschikt voor families voor kleine kinderen. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Boek een suite ! Prijs/ kwaliteit zit dat goed en biedt voldoende ruimte. De inloopdouche biedt plaats voor 2 ! Wij hadden Continent suite 8061 en was de enigste reeds vernieuwde suite aan boord. Tegen april 2016 zouden alle suites gerenoveerd zijn !PRACHTIG in elk opzicht !
|
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Maa 19 okt 2015 - VM uit Edegem |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
de service was uitstekend! niets op aan te merken |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Cruise Plus team doe zo verder! |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Maa 19 okt 2015 - Vr uit Vorselaar |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
een leuk tussendoortjes met deze mini-cruise.
De algemene ervaring met dit schip was zeer positief.
De kamer was wel kleiner dan op vorige schepen. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Zon 18 okt 2015 - VI uit Kontich |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Was onze allereerste cruise-belevenis/ervaring en recht in de roos! |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Perfect als je niet op een megagroot schip met heel veel passagiers wil reizen. Zeer comfortabel. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Zat 17 okt 2015 - WG uit Turnhout |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Wij hebben er van genoten |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Het weer maar daar kan niemand iets aan doen |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Vrij 9 jan 2015 - NM uit Temse |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Was wel speciale aanbieding 1/2 van de normale prijs.
Was onze 1st cruise, en voor herhaling vatbaar!
|
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Woe 8 jan 2014 - Ec uit Knokke Heist |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Caraiben in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
azamara is mijn uitverkoren cruise maatschappij, je komt er precies terug bij vrienden, vele kenden ons nog van Pasen!
Dat is pas fijn, je voelt je niet ergens vreemd maar ergens thuis.
Service super, kon niet beter en ook handig dat drank inbegrepen is.
Kijk al uit naar volgende cruise met Azamara en deed twee aanvragen : een voor augustus en een voor december |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Zeer goede cruise specialist! En zeer goed Alliance verzekering die gelukkig niet nodig was.
Voor eerste keer kreeg ik als zeer allergische persoon op vluchten toch iets te eten en rolstoelen mama stonden ook goed klaar.
Dank u voor alles!
Caroline |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Woe 11 dec 2013 - QM uit Oostende |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Transatlantisch in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
De all in formule is uitstekend,de enige opmerking is dat ikzelf alleen maar Cava drink en die was niet bij de all in.Voor de rest van de cruise was alles perfect. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Boek gerust eens Azamara je zult er geen spijt van hebben. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Maa 28 okt 2013 - VM uit Hasselt |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
De cruise was goed georganiseerd en de administratieve afhandeling was af. Door onze hoge verwachtingen voor de AZAMARA was deze cruise wel zeer degelijk, maar net te min om een score van uitstekend te krijgen. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Voor grotere groepen is het nuttig om een reisbegeleider mee te sturen of minstens een van de medereizigers aan te duiden of te vragen om contact met cruiseplus te houden bij probleempjes. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Maa 28 okt 2013 - SG uit Destelbergen |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
waardering service cruise plus : een beetje verloren bij aankomst - weinig info hoe het verder ging aangezien schip niet in staat was naar Nice te varen |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Zon 27 okt 2013 - VH uit Lier |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Was 2decruise met azamara quest.. Wat mij zeer erg tegenviel waren de beperkte buffetten en totaal geen shuttle dienst bij aankomst in eender welke haven, lieten ons op organisatorisch vlak in de kou staan! |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Onze cruise was een hot deal aan sterk afgeprijsde voorwaarden. Ik denk dat dit de reden is dat er sterk bezuinigd werd op de boot zelf,zowel op buffetten als op de aangeboden service. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Zon 27 okt 2013 - Gj uit Herzele |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
wat strubbelingen bij aankomst in Nice, maar dat werd op zeer goede manier opgevangen. schip lag 'in panne' in Monte Carlo, maar met een bus werd het transport naar montecarlo geregeld op zeer vlotte manier. de transfer van nice naar de luchthaven werd vooraf gegaan door een rondrit in Nice, als 'toemaatje' waarvoor onze hartelijke dank ! Over de ganse reis, zowel qua schip, personeel, als reisagentschap cruiseplus valt NIETS negatiefs aan te merken. nogmaals bedankt voor de zeer goede zorgen !!! |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
cruiseplus .... een aanrader als je van cruisen houdt....
celebrity ....ook een aanrader als je van cruisen houdt ...
cruisen is genieten, ontdekken van steden, culturen, landen, en tafelen in 3* restaurants en een bediening en service *********************** :-) |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Don 17 okt 2013 - VG uit merksem |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Cruise van nice naar nice van 9/10 tot 16./10 2013
bij aankomst op het vliegveld in nice was er verwarring omdat het schip niet in nice lag maar in monaco.er werd geen geloofwaardige reden gegeven waarom dit het geval was.
een bus zou ons naar monaco brengen (6 uur wachten )
per toeval was de heer DIRK VAN DUYSE op het vliegveld en aangezien de transferds geregeld werden door CRUISE PLUS werden wij in prive taxis rechtstreeks naar het schip gebracht.
ERE WIE ERE TOEKOMT CHAPEAU DIRK.
Zonder opgave van reden werd de route gewijzigd zodat onze eerste aanleghaven niet portofino werd maar genua.
wat het schip betreft:portofino niet meer aangedaan
wij waren een paar maanden geleden ook aan boord van de quest,maar wat een verschil!!!!!
De kwaliteit van het eten en de keuze is fel naar beneden gegaan de service voor een maatschappij die zich aanbied in het luxesegment wordt bedenkelijk
Zo werd de rokersruimte bijvoorbeeld gedurende een ganse week niet gepoetst wat vooral bij de amerikanen aanleiding gaf tot woedende klachten,echter zonder resultaat
in de grote eetzaal was het geen uitzonderingdt dat een menu van drie gangen meer dan twee en een half uur in beslag nam
bearnaisesaus ( on de side )werd opgediend in een vingerhoed
besparingen bij azamara lijken hun grootste prioriteit ( op alle gebied )
de amazing evening van de drie tenoren die had moeten plaats vinden in een kasteel met wijnproeverij werd vervangen door een
optreden in de plaatselijke opera waar de hoofdmoot bestond uit een lange toespraak met als onderwerp kijk eens hoe goed wij zijn
(zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van de zangers ) de wijnproeverij waren ze vergeten,wederom geen opgave van reden
het entertainement overstijgd net het dorpsniveau
dankzij cruise plus hebben wij een goede prijs betaald maar tijdens gesprekken met amerikanen vernamen wij dat zij tot meer dan het dubbele betaald hadden.ik zou niet in de plaats willen zijn van de mensen van azamara die de klachten te verwerken zullen krijgen.verschillende amerikanen hebben laten verstaan een schadeclaim te zullen indienen
als de goede prijszetting ( van cruise plus ) bedoeld was als een promotiestunt voor azamara dan hebben zij juist het tegenoverstelde bereikt
bij het ontschepen in nice nog een gratis city tour via cruise plus
prma geregeld waarvoor dank
besluit:voor ons geen azamara meer vervang de vier sterren door drie vijf sterren voor cruise plus maar drie voor azamara |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
kijk eens naar de aanbiedingen van oceania cruises |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Maa 30 sep 2013 - Ms uit Hoeilaart |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
zullen we nog doen |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
|
 |
Maa 30 sep 2013 - RM uit Waterloo |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Everything went fine with however a too short stopover at Dubrovnik |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Excellent package that pleased all belgian group members |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Zat 28 sep 2013 - RL uit Deinze |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Prijs kwaliteit zeer goed |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Zat 28 sep 2013 - DJ uit Essene |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Zullen waarschijnlijk dit schip nog boeken als de bestemming ons interesseert. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Gratis wifi zou aan boord moeten zijn ipv te betalen. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Zat 28 sep 2013 - VP uit Kampenhout |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Vervoer naar huis ondermaats,45 minuten moeten wachten op passagiers die toekwamen met vlucht uit KOS? antwoord chauffeur : als ge sneller wilt moet ge maar een taxi nemen.Dit was het enige minpunt van de reis. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Gezamelijke transport alleen van dezelfde vlucht. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Woe 25 sep 2013 - RK uit Mechelen |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
We waren 7 nachten aan boord van de Azamara Journey. Het schip was goed onderhouden en netjes. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Aangename relaxe sfeer. Goede all-in formule. Strikte smoking policy, er mag maar op 1 plaats op het schip gerookt worden. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Ga zeker voor een balkon. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Din 6 aug 2013 - MC uit Sint-Niklaas |
 |
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Azamara Quest **** van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand mei en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Eind mei ben ik 5 dagen aan boord geweest van de Azamara Quest, samen met andere reisagenten. De hutten zijn toe aan een update en de badkamers zeer klein. Het grootste nadeel is de douche, die zeer klein is en bovendien een douchegordijn heeft. De specialiteitenrestaurants zijn zeer goed en het supplement waard. De Amazing Evenings die de rederij organiseert zijn ook de moeite waard! |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Ga zeker eens dineren in een van de specialiteitenrestaurants! |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
 |
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
|
|