|
|
|
Rederijdetails + Video |
|
Schepen |
|
11 begeleide cruise(s) |
|
37 Beoordelingen |
|
|
|
Geef uw beoordeling |
|
|
|
|
|
|
Lees alle beoordelingen |
|
|
|
|
|
Grootste en meest innovatieve schepen ter wereld |
|
|
Zeer kindvriendelijk, aangepaste programma’s |
|
|
Indrukwekkende ijs- en watershows |
|
|
Broadway-musicals |
|
|
Revolutionaire voorzieningen & entertainment |
|
|
2 nieuwe schepen in 2016 |
|
|
|
|
Een rederij die elk jaar meer dan 2 miljoen passagiers onthaalt en entertaint, moet wel iets in huis hebben… Zoekt u een cruise aan boord van een groot schip met alles erop en eraan, dan bent u bij Royal Caribbean zeker aan het juiste adres! De maatschappij heeft altijd naar innovaties gestreefd. Sinds haar oprichting is ze dan ook een trendsetter in de cruise-industrie. Wie zou verwachten dat men... |
|
Klik hier en lees meer |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uw persoonlijke ervaringen en beoordeling helpen zowel onze klanten als onze medewerkers bij het kiezen en het uitwerken van uw welverdiende cruisevakantie.
Wij nodigen u van harte uit om uw mening te delen en een beoordeling te schrijven. Na evaluatie plaatsen wij uw beoordeling graag online.
Goed om weten en om uw privacy te vrijwaren geven wij enkel de eerste letter van zowel uw voor- als achternaam weer (geen volledige naamweergave) met de stad !
Onze klanten gaven Royal Caribbean een algemene score van 82%.
Alvast veel leesplezier !
|
|
|
|
Vrij 9 aug 2024 - MT uit Heers |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Voyager of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Mooie boot met uitstekende service |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Vrij 9 aug 2024 - DL uit Kortrijk |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Oasis of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Prima georganiseerd voor zo een groot schip. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Wijn aan tafel zou moeten in de prijs vervat zijn. Voor onze familie van 20 personen was het zeer gecompliceerd om iets te bestellen. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Vrij 19 aug 2022 - DJ uit Koksijde |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Anthem of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Deze cruise heeft bij ons gescoord boven alle verwachtingen. Vooral de Shows zijn van een uitzonderlijk niveau gebleken. Maar dat niet alleen. Ook de organisatie en de veiligheid aan boord zijn bijzonder goed geregeld. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Uitstekende shows van internationaal topniveau. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 30 jul 2022 - DF uit Sinaai-waas |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Jewel of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Britse Eilanden in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
We hadden een fijne reis met de Jewel of the Seas. Zeker na corona was dit een deugddoende vakantie. We hadden ook een gratis upgrade van onze hut. Fijne ervaring! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Din 30 jul 2019 - DS uit Bornem |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Jewel of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Wij hebben reeds meerdere cruises gedaan met Royal Caribbean. Nu was het zes jaar geleden dat we met deze rederij een cruise hadden geboekt. Het schip is zeker aan een grondige renovatie toe. Is recent gerenoveerd zeiden ze in 2017, maar daar is weinig aan te zien. Onze stateroom was ook niet zo proper. We misten ook onze persoonlijke welkomsbrief en geschenkje plus uitnodiging voor de captains night, wat we op vorige cruises wel kregen omdat we gold member zijn. Jammer dat de standaard gezakt is bij royal caribbean. Volgende keer dat we terug een cruise boeken, zal het bij een andere rederij zijn. Voor de rest was het een super leuke cruise en hebben we vele mooie plaatsen bezocht. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 13 mei 2019 - MN uit Sint-Niklaas |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Allure of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Alles was in orde. de ruimte in de hut voor 3 volwassenen en een kind, en het op een soort zetel slapen was een minpunt, de drukte doorh et grote schip was ook een iets minder punt, voor de rest was alles in orde.
Bij het afstappen hadden we vanuit België een taxi geregeld, dat was niet goed aangegeven waar we dan naar toe moesten gaan. Dat heeft toch wel een dik uur over en weer lopen meegebracht.. met alle bagage en een kind was dit niet zo aangenaam. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Misschien een vaste plaats voor bepaalde taxi chauffeurs afspreken of benoemen waar en hoe je naar toe moet.
|
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 11 nov 2018 - Pd uit Sint-Niklaas |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Rhapsody of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
toffe aanlegplaatsen |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Ilse |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 11 nov 2018 - Da uit SINT-NIKLAAS |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Rhapsody of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Wijziging van de route was een correcte beslissing . Toch nog enkele mooie dagen gehad . |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Ga zelf wat later op stap , laat eerst de groepen vertrekken. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 11 aug 2018 - DM uit Sinaai |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Anthem of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
We hebben deze cruise gekozen, niet omwille van de bestemmingen maar omwille van het schip.
Wat een mogelijkheden, wat een technische snufjes!!!
Meer dan een aanrader!
Doordat het zo een groot schip was, was het wel iets minder persoonlijk. Ook had je niet iedere avond een andere show zoals bij onze onze vorige cruises.
Maar dat deerde zeker niet. Er was genoeg te doen en te zien. Het was wat een ander concept. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Din 31 jul 2018 - SE uit België |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Symphony of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
binnenkajuit heel ruim, jammer van de geluidshinder bij momenten |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Voor de rest een goede cruise ervaring |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Din 1 mei 2018 - VL uit Kortrijksestraat 138 8520 KUURNE |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Explorer of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Het vervoer van en naar de luchthaven is een fantastische service.
Het "All inclusive" (drank, uitstappen fooien) systeem maakt van uw cruise een probleemloze reis |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Een opmerking , Hun WIFI werking is ondermaats. Dat moet veel eenvoudiger kunnen. Het heeft me veel tijd gekost ! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Don 19 apr 2018 - tK uit Oostende |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Explorer of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
De Explorer is een prachtig en veelzijdig schip .Hoewel de zee zeker geen laken was hebben we geen of toch zeer weinig deining gevoeld. Bovendien hebben we ons geen ogenblik verveeld, integendeel. Lekker eten en drinken in overvloed. Zeker voor herhaling vatbaar! |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Niet twijfelen, boeken. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 10 jul 2017 - DO uit Kalken |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Vision of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Baltische Staten in de maand juni en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
wij hadden 2 fantastische waiter INACIO en assistent waiter PAWAN
gans het personeel van het restaurant was heel goed
onze kajuit was altijd pikfijn in orde
|
|
|
|
Een persoonlijke tip
het entertainment waren op andere cruisen beter meer variatie vb een gochelaar of een acrobatie act |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Don 29 jun 2017 - DR uit Schilde |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Vision of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Baltische Staten in de maand juni en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Zeer leuke ervaring! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Woe 29 mar 2017 - HR uit Sint-margriete |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Vision of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Midden-Oosten in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Tamelijk verouderd schip.
Zelfbedieningsrestaurant (ontbijt) was enorm druk, wij zijn nogal vroege vogels, en het restaurant ging pas om 8u openen. Dit was tevens te laat wanneer je een excursie gepland had. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Woe 11 jan 2017 - VK uit Sint-pauwels |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Vision of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Midden-Oosten in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Het cruiseschip was verouderd maar dit veranderde niets aan een prachtige cruise. Het personeel was zeer vriendelijk en de maaltijden lekker en verzorgd. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Din 15 nov 2016 - VJ uit Beerse |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Vision of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
we waren met 2 andere koppels dus we hebben ons reuze geamuseerd. Ook goed weer gehad. Het was een topweek.
Voor de prijs die we betaald hebben mogen we zeer tevreden zijn over de Royal Carebbian, ondanks dat het voor ons persoonlijk een iets mindere rederij is. (gewoonlijk met Celebrity). Qua service zijn we meer dan tevreden omdat 1 koppel het drankenpakket bij incheck online à 20% minder kon kopen en de 2 andere koppels niet meer door iets later in te checken. We hebben het toch gekregen aan dezelfde prijs toen we aan boord kwamen. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
We zouden een gelijkaardige cruise willen doen volgend jaar zelfde periode. Zelfde budget. Alle aanbiedingen zijn alvast welkom. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 14 nov 2016 - DM uit Sint-niklaas |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Vision of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
een ouder schip heeft ook zijn charmes . |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Ga eten in de specialiteitenrestaurants op de eerste 2 dagen .
Zeer voordelig ! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 9 okt 2016 - DJ uit Lokeren |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Harmony of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
De cruise was een leuke reis. Er waren echter enkele minpunten:
1) Het weer, Over het algemeen bewolkt en regenachtig, blijkbaar is midden September niet de ideale periode om te cruisen op de Middellandse Zee...
2) Druk, Er was een uitstekende service van Royal Caribbean maar op sommige momenten was het zeer druk op het schip (ongeveer 400 personen teveel). Dit zorgde voor lange wachttijden bij restaurants en moesten excursies tijdig gepland worden!
3) Ongeval, Ook waren wij passagiers op het schip tijdens het ongeval met de reddingssloep en bemanningsleden. Dit zorgde ervoor dat we een extra dag vast lagen in Marseille en de uitstap in Pisa niet kon doorgaan. Er werd een beperkte compensatie voorzien door Royal Caribbean.
Door deze 3 punten is het voor ons niet mogelijk om een betere score te geven. We kunnen deze reis ook niet volledig afbreken. Wanneer deze punten niet waren voorgevallen, was dit mogelijk een van de betere reizen ooit gemaakt. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Royal Caribbean blijft prijs/kwaliteit een zeer goede rederij! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 22 mei 2016 - VP uit Ertvelde |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Rhapsody of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand mei en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Mooie route en veel bezienswaardigheden |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Dubrovnik aanrader |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
Don 31 mar 2016 - VJ uit Schilde |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Rhapsody of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Zuid-Amerika in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
zeer tevreden! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
Woe 30 mar 2016 - PG uit Stekene |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Allure of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Fantastische ervaring, super vakantie! Het was onze eerste keer op een cruise en zou het zo opnieuw doen! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Don 7 jan 2016 - DW uit Tielrode |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Freedom of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
De dranken waren veel duurder geworden tegen de voorige keer dat wij geweest zijn .een cocktail 12 dollar dat vinden wij er wel over Met kerstavond was er niet veel te doen op het schip . |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Het was anders wel in orde op de freedom lekker eten hutten super personeel zeer vriendelijk . Na de cruise hebben wij met een huurauto nog een week de pretparken bezocht ,Een aanrader wel zeer zeer druk met de kerstvakantie |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zat 5 dec 2015 - Vw uit Tielrode |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Splendour Of The Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
TIJDENS DE STORM GEEN MENSEN VIA HET DEK TELATEN PASEREN.Dit was bij ons het geval na de uitleg over de reddings vesten enz.Had pas longontsteking gehad( die ik trouwensheb opgedaan in sept'op de splendour heb opgedaan.werd toch brutaal verzocht via het dek terug tegaan.geen pardon !!! |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Vind dat ze ook de zetels moeten proper maken en niet enkel de tafels in de windjammer.
De lakens niet zo proper wit. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 4 okt 2015 - VW uit Appelsvoorde |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Splendour Of The Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Alaska in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Een uitstekend kleiner schip van deze rederij dat weldra verdwijnt uit de vloot. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Op dit schip was er toch altijd een te kort aan zitplaatsen .
De drankprijzen zijn veel te duur geworden (9$ voor een glas wijn) |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 3 aug 2015 - BM uit Sinaai-waas |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Vision of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Alaska in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Het was ons 9de cruise en wederom een fantastische ervaring. Ieder schip heeft zijn eigenheid. Leuk om dit te ontdekken. Het is een wat ouder schip dat gedeeltelijk gerenoveerd is en dat merk je wel. Maar dit doet niets af aan de cruise op zich. Het eten is er super goed. We nemen altijd een binnenkajuit en nu hadden we voor de eerste keer geen ijskastje. Maar iedere dag kregen we 2x vers ijs in ijsemmer om iets koel te houden. Daardoor heeft het ons niet gestoord. Ik vind het nog altijd formidabel hoe efficiënt ze deze kajuit indelen. Ruimschoots plaats om alles op te bergen, zelfs nog plaats over. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Ze hebben nu ook specialiteitenrestaurants en de eerste dagen kwamen ze regelmatig vragen of je tegen bijbetaling niet in deze restaurants wil komen eten. Als je dit niet wil, is dit een kwestie van volhouden! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Vrij 4 apr 2014 - VE uit Belsele |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Freedom of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
WORDT ZEKER HERHAALD |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
Din 1 apr 2014 - GA uit Zwijndrecht |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Freedom of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Uitstekend |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Aanrader en voor herhaling zeker vatbaar |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 3 mar 2014 - DD uit Wavre |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Independence of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Gewoon je laten meeglijden op de zee.
|
|
|
|
Een persoonlijke tip
Voor complete rust misschien de USA-schoolvakantie vermijden. |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
Maa 3 mar 2014 - BR uit Sterrebeek |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Independence of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Minder geluid in het theater |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
Vrij 3 jan 2014 - DW uit Tielrode |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Legend of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Alles prima in orde |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Maa 30 dec 2013 - Vw uit Tielrode |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Legend of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
uitzonderlijke lange wachttijd bij in scheping, was wel uitzonderlijk omdat er voor ons 1300 mensen ziek waren geweest op de legend, en moest alles extra ontsmet worden,was eigelijk goed voor onze eigen gezondheid. |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Te weinig zitplaatsen s'avonds in het center
We verkiezen toch de freedom klasse |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 1 dec 2013 - TH uit Temse |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Independence of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Alles was perfect behalve de vlucht (US.airways ) van en naar het schip |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Een trans-atlantische vlucht zonder beenruimte raad ik niemand aan !! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Woe 13 nov 2013 - DM uit Sint-Niklaas |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Navigator of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
een prima service en fijne keuken
goed onderhouden schip met vele faciliteiten . |
|
|
|
Een persoonlijke tip
geniet met volle teugen van alle mogelijkheden aan boord
|
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 10 nov 2013 - BS uit Zedelgem |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Navigator of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Was de eerste cruise, maar zeer tevreden.
Niet de Caraïben, maar middellands zee |
|
|
|
Een persoonlijke tip
Doe zo voort! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 27 okt 2013 - WJ uit Pulle |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Allure of the Seas **** van Royal Caribbean met vaarroute Caraiben in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Bij Royal Caribbean bijna alles in eigen beheer ( prive eilandjes enz...waardoor het moeilijk is bv. een taxi te nemen en zelf op uitstap te gaan . Je bent verplicht hun excursies te nemen. Enkel in Mexico hebben we deze mogelijkheid gehad.). De Allure of the Seas is een adembenemend mooi schip met alle faciliteiten die je maar kunt denken. Dit schip staat hiermee duidelijk boven de schepen van MSC en COSTA waarmee ik ook al de nodige ervaring heb.
.Service aan boord , kwaliteit van het eten en vakbekwaamheid van het personeel maken van dit schip een echte topper..
VOOR HERHALING VATBAAR !!!!!!! |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|
|
Zon 8 sep 2013 - JH uit Oordegem |
|
|
Wij waren met Lets Book aan boord van de Navigator of the Seas ***+ van Royal Caribbean met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
|
|
Hebben een prachtige cruise gehad,schitterend weer,zeer vriendelijk personeel,zeer lekker geheten ,vrij druk op sommige tijdstippen in de zelfbediening maar de officiers probeerden dit zeer goed op te lossen door zelf een tafel te zoeken en vrij te maken ,s'avonds zeer leuke sfeer en shows . |
|
|
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Lets Book |
|
Schip |
|
|
Service |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
|
|
|
|