|
 |
 |
Uw persoonlijke ervaringen en beoordeling helpen zowel onze klanten als onze medewerkers bij het kiezen en het uitwerken van uw welverdiende cruisevakantie.
Wij nodigen u van harte uit om uw mening te delen en een beoordeling te schrijven. Na evaluatie plaatsen wij uw beoordeling graag online.
Goed om weten en om uw privacy te vrijwaren geven wij enkel de eerste letter van zowel uw voor- als achternaam weer (geen volledige naamweergave) met de stad !
Onze klanten gaven Belgie een algemene score van 86%.
Alvast veel leesplezier !
|
 |
|
 |
Vrij 20 apr 2018 - DM uit Sint-Niklaas |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deCelebrity Reflection ****+van Belgie met vaarroute Caraiben in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Heel veel te beleven op het schip . Voor elk wat wils ! |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Maak gebruik van de vele aanbiedingen n excursies aan wal .
Je zal verrast zijn door de prijs en kwaliteit ! |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 19 apr 2018 - cl uit zedelgem |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Explorer *****+van Belgie met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
personeel maakt vaak fouten met koffiesmaken
te weinig sommeliers en die bovendien een te beperkte kennis hadden .Op dit niveau mag men deze fouten niet meer maken.
Excursies zijn inbegrepen maar soms ondermaats.
|
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Prijs kwaliteit gaat er niets boven oceania Riviera Marina |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 19 apr 2018 - BA uit Zwevegem |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Explorer *****+van Belgie met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Negatief : WiFi enkel voor 1 tablet per suite en onvoldoende capaciteit bv. om enkele foto’s door te sturen of om krant op te laden. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Capaciteit WiFi verhogen zonder extra kost. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 19 apr 2018 - HJ uit Hoeilaart |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Explorer *****+van Belgie met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Heerlijke reis |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Neem concierge klasse vanwege de inloop garderobe |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 19 apr 2018 - CJ uit Hoeilaart |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Explorer *****+van Belgie met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Alles piekfijn in orde |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 19 apr 2018 - tK uit Oostende |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deExplorer of the Seas ***+van Belgie met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
De Explorer is een prachtig en veelzijdig schip .Hoewel de zee zeker geen laken was hebben we geen of toch zeer weinig deining gevoeld. Bovendien hebben we ons geen ogenblik verveeld, integendeel. Lekker eten en drinken in overvloed. Zeker voor herhaling vatbaar! |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Niet twijfelen, boeken. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 19 apr 2018 - PA uit Kleine Heide 63 |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Explorer *****+van Belgie met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
glazen kooi voor rokers is gewoon denigrerend |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 19 apr 2018 - jb uit Leopoldsburg |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Explorer *****+van Belgie met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
te Amerikaans . Eten in Veranda te weinig variatie en te
weinig Europees.
Chartreuse is een ster waard. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Lang leve Cunard, veel eleganter chiquer en vooral
Britisch |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 19 apr 2018 - BL uit Oostduinkerke |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Splendor *****+van Belgie met vaarroute Middellandse Zee in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Zeer positief was ook de begeleiding en de organisatie van het transport |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Belgische nieuwsbrief en Europese tv kanalen |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Din 17 apr 2018 - VM uit oude kouterdreef,166 |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Quest *****van Belgie met vaarroute Amazone in de maand april en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
kajuit lag volledig in het front van het schip.Daardoor was mijn echtgenote regelmatig ....zeeziek
Hut was anders wel ok. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Din 17 apr 2018 - DP uit Lokeren |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Quest *****van Belgie met vaarroute Amazone in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Wij zijn geholpen en begeleid geweest door Ellen en bij haar afwezigheid door Charlotte , zeer professioneel , zeer bekwaam en perfect wetend wat ze doen!!
Heb even een andere mevrouw aan de lijn gehad toen ik belde vanuit Madrid juist voor mijn lange vlucht naar Rio die was eerlijk gezegd totaal onbekwaam , gaf verkeerde uitleg aangaande mijn boeking en over de cruise zelf , deze mevrouw dient nog veel te leren over cruiseboten waar ze zeker het reilen en zeilen niet van kent |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
EEN Fantastische tip was deze van Ellen om enkele dagen een prive gids te boeken ivm Manaus bezoeken ; Perfect idee , fantastische gids en 100% raak om Top vacantie te hebben |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 14 apr 2018 - BR uit Dilbeek |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deNieuw Amsterdam ****van Belgie met vaarroute Caraiben in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Holland voelt altijd een beetje aan als thuiskomen. Mooi schip en alles steeds in orde.
Ook zeer goede service bij jullie. Zeer vriendelijk en geen enkele vraag is teveel. Ook jullie departement vluchten krijgt een pluim. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Vrij 13 apr 2018 - LP uit Doornikserijksweg 388 |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSilver Wind ****+van Belgie met vaarroute Caraiben in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Fantatische ervaring iedere keer opnieuw !!! |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zon 8 apr 2018 - VW uit Willebroek |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deKoningsdam ****van Belgie met vaarroute Caraiben in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
De maaltijden gaan achteruit, een echt rokers schip op verschillende plaatsen op het schip rokersdamp! Te weinig plaatsen in de schaduw en aan het zwembad. Veel te veel lawaai op het schip. Als dat de nieuwe trend is bij Holland America zien ze ons niet meer terug. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Vrij 6 apr 2018 - vF uit TERNEUZEN |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deCrystal Serenity *****van Belgie met vaarroute Verre Oosten in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Tweede cruise met Crystal Cruises en de sfeer aan boord, de kwaliteit van het gebodene etc. was wederom prima !
|
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Voor excursies (bv naar Phnom Penh) waar een lange reistijd noodzakelijk is, met het programma in de stad focussen/meer tijd besteden aan de hoogtepunten. Voorkomt rush, rush, rush en een bezoek naar een lokale markt NIET doen. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Woe 4 apr 2018 - yu uit sint gillis waas |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deVeendam ***+van Belgie met vaarroute Caraiben in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
beetje verouderd schip , de hele cruise problemen met de wc en de afvoer |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Maa 2 apr 2018 - RP uit Lebbeke |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Encore *****van Belgie met vaarroute Indische Oceaan in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Zeer mooi schip met uitstekende service |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Wifi zou actueel gratis moeten zijn - de excursies zijn veel te duur. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Din 27 mar 2018 - VD uit Ernest Claesstraat 29 2070 Zwijndrecht |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deRoyal Princess ****van Belgie met vaarroute Caraiben in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Weinig toelichting nodig, alles was dik in orde!
|
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Indien boeking plaatsen op het vliegtuig voor vertrek, graag toch eens eerst contact opnemen met de klant zelf.
Kregen kort voor vertrek email ivm met plaatsen op vliegtuig. Zaten naast elkaar maar met gang tussen, gelukkig na telefoontje met de dame die dit regelde kon dit nog veranderd worden aan plaatsen vlak naast elkaar en aan raam. Had toen ook meteen gevraagd om bij de terugreis aan raam te zitten , zij heeft dit genoteerd in haar agenda maar op luchthaven bleek dat we in de middenrij zaten maar wel naast elkaar. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zon 25 mar 2018 - SR uit Antwerpen |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Quest *****van Belgie met vaarroute Amazone in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Buiten op de dekken mochten de tafels en zeker de stoelen veel properder, liet soms aan de wensen over. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Geen noodnummer in de badkamer..
Hebben het mogen ondervinden.. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 24 mar 2018 - JP uit BERKENLAAN 88 9308 GIJZEGEM |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Quest *****van Belgie met vaarroute Zuid-Amerika in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Gekende uitstekende service en keuken van Seabourn
Dure excursies maar wel goed georganiseerd en met zeer goede gidsen;
Interessante voordrachten aan boord.
Goed niveau van de shows |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Free internet is een absolute must voor zo'n maatschappij.
Nu nog zeer duur en slecht functionerend. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Maa 19 mar 2018 - HJ uit SINT PIETERS LEEUW |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Odyssey *****van Belgie met vaarroute Caraiben in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
ZEER LEUKE TRIP, SPIJTIG DAT DE ROUTE WERD GEWIJZIGD DOOR DE ORKAANPROBLEMEN |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 10 mar 2018 - WR uit Diepenbeek |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeaDream II *****van Belgie met vaarroute Caraiben in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Het zou aangenaam zijn moesten jullie voor dergelijk reizen meer aandacht besteden aan de vluchten en zelf een gezelschap inchecken zodat de gezinnen en/of vrienden samen zitten en niet voor een vlucht van 9u op 6 verschillende rijen en plaatsen zitten over gans het vliegtuig. Wij hebben dit ervaren als een slechte afsluiting van een mooie reis. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 10 mar 2018 - VG uit Onderstraat 7 pb 201 Gent 9000 |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeaDream II *****van Belgie met vaarroute Caraiben in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Service en instelling van de crew maakt het verschil .Bovendien prachtige natuur , genoten op alle vlak .
|
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Zeker de door de club director ingerichte uitstappen mee doen , 100 % added value . |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 8 mar 2018 - MM uit SCHILDE |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Explorer *****+van Belgie met vaarroute Caraiben in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
de perfectie op alle gebied
6 sterren (ook veel inclusief) |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
nec plus ultra |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 3 mar 2018 - DJ uit Rupelmonde |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Quest *****van Seabourn met vaarroute Antarctica in de maand februari en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
De Antarctica ervaring was super, dank zij een zeer goede organisatie en competentie van het expert team. Zelfs het plotse overlijden van de kapitein werd in grote sereniteit
behandeld en heeft toch de sfeer niet wezenlijk beïnvloed (wat zeker niet evident was). het begin en einde via Patagonie is eerder eentonig maar in ons reisplan toch een crecendo opbouw naar Antarctica toe.
Het enige echte minpunt is de keuken die ver onder het niveau van Oceania ligt. De Thomas Keller Grill was helemaal ontgoochelend. Zeer arme menu keuze en qua culinair niveau ondermaats (Amerikaanse chef voor een overwegend Amerikaans publiek is geen argument - kwaliteit smaakt iedereen) Ook de wijnkeuze was te beperkt tenzij men extra wou bijbetalen wat weinig gebruikelijk was. De wijnpakketten die Oceania aanbiedt is toch wel een goede tussenoplossing. Ook de animatie en voordrachten waren top! zelfs het internet werkte behoorlijk (in vgl met onze laatste Oceania en Cunard ervaring). |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zon 28 jan 2018 - VJ uit Edegem |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deNautica ****+van Oceania Cruises met vaarroute Indische Oceaan in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Pracht cruise met interessante diversiteit in bestemmingen |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Doen de verschillende culturen en landen zijn een betoverende reiservaring |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 27 jan 2018 - Mm uit Heist-op-den-berg |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Amazone in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Onze kamer was wel redelijk compact maar uitzonderlijk proper. Het schip wordt zeer goed onderhouden. Het eten aan boord was meestal zeer goed, maar in het steakrestaurant liep er wel dikwijls iets mis. In de grand dining room mocht af en toe wat meer variatie zijn. Al bij al was de prijs kwaliteit zeer goed, zeker voor herhaling vatbaar. Misschien dat we volgende keer één van hun grotere schepen boeken. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Din 23 jan 2018 - Vj uit Wemmel |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deMarina *****van Oceania Cruises met vaarroute Zuid-Amerika in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
zeer mooie en aangename cruise. Eten en service onberispelijk.Modern schip dat wel de gezelligheid van kleinere zusterschepen mist. Drie eerste havens waren speciaal ingerichte cruise eilanden. Minder interessant vanwege lawaaierige drukte afgestemd op amerikaanse toeristen. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Tracht zo veel mogelijk de plaatselijke uitstappen zelf te regelen. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 20 jan 2018 - Dj uit Belsele |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Quest *****van Seabourn met vaarroute Antarctica in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
zeer gevulde cruise, met goede service en uitgebreide crew voor de uitstappen.
aanrader |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Vrij 19 jan 2018 - dl uit kruibeke |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deNautica ****+van Oceania Cruises met vaarroute Verre Oosten in de maand maart en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
super rederij |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
voor herhaling |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Din 9 jan 2018 - DM uit HET LEEN 11 ERPE-MERE |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Mariner *****+van Regent Seven Seas met vaarroute Noord-Amerika in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Het schip is nog heel goed, maar wordt in het voorjaar gerenoveerd. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Geniet van het schip en de excursies. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Maa 8 jan 2018 - vW uit Colverde (co) |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deMaasdam ***+van Holland America Line met vaarroute Stille Zuidzee in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Uiiteraard hebben wij deze cruise zelf uitgezocht, maar u moet hier uw verwende cruise klanten echt niet mee mee sturen.
De verhouding tussen bv Oceania, Silversea, Regent, etc, is als rijden met een VW en een Mercedes. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Din 2 jan 2018 - VJ uit Mol |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deQueen Mary 2 ****+van Cunard met vaarroute Transatlantisch in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
X |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 30 dec 2017 - LL uit Meeuwen |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Explorer *****+van Regent Seven Seas met vaarroute Transatlantisch in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
ENIG MOOI SCHIP HET MOOISTE SCHIP DAT WE OOIT GEZIEN HEBBEN, EEN MUZEUM QUA KUNST EN AFWERKING OP WATER |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
de niet conforme kleding van vooral Engelse passagiers stoorden ons |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Vrij 29 dec 2017 - CT uit Keerbergen |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSilver Whisper *****van Silversea Cruises met vaarroute Caraiben in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Het was een super vakantie ! |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Woe 27 dec 2017 - LG uit Beveren-waas |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Explorer *****+van Regent Seven Seas met vaarroute Caraiben in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Cruise : qua entertainment waren er enkele shows die te veel gericht waren op een Amerikaans publiek (70 % van de gasten waren Amerikanen) en die ons daardoor minder konden bekoren.
Cruise Plus : wij zijn zeer tevreden over de geboden service maar toch zou het misschien praktischer en efficiënter zijn als een dossier uitsluitend door 1 medewerker zou worden behandeld (uitgezonderd de vluchten). |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Bij de heenreis waren zowel de chauffeur van de limousine (20 minuten op een drukke ochtend) als de chauffeur van de privé transfert in Miami (bijna 45 minuten ! En dan nog nadat wij hadden gebeld met de Office) te laat.
De chauffeur van de limo was eentalig Frans en kende de fileproblemen van het Waasland totaal niet.
In beide gevallen zegden de chauffeurs geen woord te veel.
Dat kan veel beter !
Nu werden wij twee keer onnodig ongerust ...
AirPort Business is daarom voor ons minstens evenwaardig. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Maa 18 dec 2017 - VE uit Sint-denijs-westrem |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Navigator *****+van Regent Seven Seas met vaarroute Panamakanaal in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Slechts één verbeterpuntje: het schip heeft onvoldoende rustbedden in de schaduw. Voor het overige: een absolute topvakantie, ook qua excursies. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 16 dec 2017 - BR uit Dendermonde |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deAzamara Quest ****van Azamara Club Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand december en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Door orkaan Irma is de Amazing evening weg gevallen en door weersomstandigheden is de white evening ook geannuleerd wel twee tegenvallers. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Maa 11 dec 2017 - M. uit Niel |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Encore *****van Seabourn met vaarroute Verre Oosten in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Zal uitvoerig verslag toesturen zodra mijn nieuwe computer is geleverd. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Was ontgoocheld en veel beter verwacht .ik verkies hapag oceania silver cruise en regent. Oceania. Heb op twee juni regatta besteld alaska |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Maa 4 dec 2017 - Mm uit Schilde |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deAzamara Quest ****van Azamara Club Cruises met vaarroute Caraiben in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
wij hebben reeds geboekt op de Pursuit voor 2019
(Zuid-Amerika)
zee aangename reis 100% tevreden |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
doe zo verder |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Maa 27 nov 2017 - DA uit Beveren |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deCelebrity Silhouette ****+van Celebrity Cruises met vaarroute Transatlantisch in de maand november en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Zoals steeds weer uitstekende service op dit prachtig schip. Ben heel benieuwd naar de nieuwe Edge-klasse. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Maa 30 okt 2017 - SD uit Bierbeek |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deCelebrity Silhouette ****+van Celebrity Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
We hebben uitermate genoten van deze reis. Dankzij de goede zorgen van Cruise plus. En zeker onze contactpersoon Charlotte, is een echte kenner in haar vak.
De reis was van en aankomst in Civitaveccia, richting Spanja, Portugal en Frankrijk.
Mooie steden gedaan: Barcelona, Lissabon, Palma, Cadiz....
De service bij Celebrity is zeer goed! Ongelofelijk vriendelijke medewerkers.
Het is een modern ingericht schip, met heel veel rustige plekjes om is te relaxen.
Een tasje koffie in Cafe al Bacio is telkens weer genieten.
Na meer dan 10 cruises bij Celebrity, voelt dit echt aan als thuis komen voor ons!
|
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 28 okt 2017 - RM uit Kalken |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deMS EUROPA 2 ******van Hapag-Lloyd Cruises met vaarroute Atlantische Kust in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
uitstekend schip en belevenis, maar het entertainment was deze keer niet van het niveau dat verwacht kon worden |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Woe 25 okt 2017 - RM uit Temse |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Odyssey *****van Seabourn met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Seabourn blijft een aanrader. Het personeel is vriendelijk en steeds behulpzaam. Het eten is lekker en bij Thomas Keller nog verfijnder. Ruime gezellige suites. Ook de openbare ruimtes zijn aangenaam. Sfeervoller dan bij de Encore. Dresscode werd heel goed opgevolgd door de passagiers. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Uitstappen blijven duur. 's Morgens geen " lokal " tourisme afgevaardigde meer aan boord zoals vroeger. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Din 24 okt 2017 - VG uit Brecht |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deNautica ****+van Oceania Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand oktober en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Oceania heeft een uitstekende reputatie ,de keuken is top !
het schip is voor ons iets te klein ,wij prefereren het grotere schip zoals de Riviera waar wij ook al mee gereisd hebben,
wij persoonlijk hebben liever wat meer loop en houden van iets meer ruimte in de badkamer ,ook de mogelijkheid voor de shows op de Nautica zijn beperkt ! Maar wij waren over alles goed geinformeerd door het reisbureau ! |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Geen badjassen in de kast hangen ,enkel op vraag van de passagier die er gebruik van maakt !!! |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 21 okt 2017 - QE uit Antwerpen 2 |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Sojourn *****van Seabourn met vaarroute Alaska in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Voor herhzming vatbaar |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 19 okt 2017 - MG uit Schilde |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deInsignia ****+van Oceania Cruises met vaarroute Canada / New England in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Over de hele lijn zeer goed tot uitstekend, behalve voor de uitstappen, georganiseerd door de rederij. Die verdienen slechts een oordeel matig, want ze zijn in verhouding te duur en bieden te weinig meerwaarde. De enige uitstap met meerwaarde voor ons (Zodiac verkenning Bay of Fundy) werd bovendien afgelast. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
In landen waar autoverhuur en taxi heel bereikbaar zijn en er een goed toeristisch aanbod is, raad ik aan uitstappen zelf of in kleine groep te organiseren. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Din 17 okt 2017 - VJ uit Edegem |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Transatlantisch in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
prachtcruise op een mooi schip met lekker en mooi gepresenteerd eten.
Entertainement is niet de sterkste kant maar kon erdoor |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
doen, een transatlantische cruise is zeer relaxerend tegen een aantrekkelijke prijs |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Maa 9 okt 2017 - CL uit Zedelgem |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deNautica ****+van Oceania Cruises met vaarroute Atlantische Kust in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Na 9 cruises met oceania vinden we toch dat de Gastronomie aan een aanpassing toe is.
Eten: Zeer fijne ingrediënten maar het blijven een beetje dezelfde gerechten na al die jaren. Hier best een beetje afwisseling en minderAmerikaans..;
Dranken liefst meer Franse en Italiaanse wijnen
Drankenpakket best prijzig
Excursie zijn zeer duur en niet altijd even intersessant.
Het schip Nautica is aan vernieuwing toe : Bij minimale golven deinde het schip zeer onaangenaam .
|
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Breng een Michelin kok aan boord en vergeet de amerikaans getinte zogezegde Franse chef Jaques Pepin. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 30 sep 2017 - RT uit Hamme |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deCelebrity Reflection ****+van Celebrity Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Dit was onze eerste cruise en we zijn gewonnen voor het "concept"... Bij dagelijks een nieuw plekje dat je kan ontdekken... Aan boord culinaire verwennerij en genoeg dingen te doen. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
De categorie Aqua Class is een goede keuze als je houdt van een intiemer kader (apart restaurant). |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 30 sep 2017 - VJ uit Edegem |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Mooie bestemmingen er puik service. Uitstekend eten |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Verander niets |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zon 17 sep 2017 - SR uit Beveren-waas |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deRiviera *****van Oceania Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand september en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Prima route en uitermate vriendelijk en service gericht |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Entertainment /shows op 2 tijdstippen vroeg en laat laten plaatsvinden |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Woe 13 sep 2017 - vm uit Schoten |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Encore *****van Seabourn met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
The wining and dining is niet meer zoals het was een paar jaren geleden |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Maa 11 sep 2017 - LG uit Zwalm |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deKoningsdam ****van Holland America Line met vaarroute Noorse Fjorden in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
ik begrijp niet wat u bedoelt |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
op een paar plaatsen handgrepen toevoegen: het overwegend bejaarde publiek zal er dankbaar voor zijn bij onrustige zee |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zon 10 sep 2017 - DR uit Tisselt |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
De cruise was van begin Bilbao tot het einde Barcelona exellent.
Een dikke pluim voor Ben, de stadsrondrit in Bilbao en Barcelona was perfect georganiseerd.
De tapa's in Barcelona en de cocktail op het schip waren een aangename verrassing. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 9 sep 2017 - VP uit Belsele |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deRiviera *****van Oceania Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Excursies en transport zeer duur. Prijs excursie naar Pompei was uiteindelijk 100 USD duurder dan prijs in folder! Waarom dan een folder geven? |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 7 sep 2017 - DW uit Genk |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Voyager *****+van Regent Seven Seas met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Hebben zeer leuke Cruis plus mensen ontmoet die we nogmaals willen bedanken voor de fijne gesprekken en de warme knuffels! |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
kijken volop uit naar de volgende Cruise plus reis |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Din 5 sep 2017 - MF uit Mechelen |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeaDream II *****van SeaDream met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
De crew maakt het verschil met andere maatschappijen. Er zijn ondertussen mooiere en meer comfortabele boten, eten kan je ook even goed of beter vinden, maar het is zoals ze zeggen: it's not cruising, it's yachting. De bemanning is top en nergens beter te vinden... |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Seadream moet je boeken als het goed weer is zodat je enkel in de cabine bent om te slapen... |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zon 3 sep 2017 - VP uit Belsele |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Encore *****van Seabourn met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Wat wij niet begrijpen is dat je speciaal moet vragen naar vers fruitsap en dan na een paar dagen zeggen ze dat de appelsienen op zijn !suittes heel klein ! Vroeg inschepen als we in haven liggen16u Saint tropee ,Portofino! En dan heel traag varen waarom geen 2 u langer in haven liggen en dan wat sneller varen!Caviaar moeten om bedelen .veel verschil in andere cruises van vrienden ook met Encore.van Caviaar tot champagne ,wij denken 1 keer en geen 2 keer ,als je dan vergelijkt met Oceania .. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Voor deze prijs in cruisses zijn er andere rederijen ,
Wij zijn niet overtuigd .
Vrienden van ons die al meerdere keren met Seabuorn gevaren hebben op andere schepen zeggen hetzelfde,
De crisis is goed te zien bij SEABOURN . |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 2 sep 2017 - DC uit Melle |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Sojourn *****van Seabourn met vaarroute Alaska in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Hotel boeken via Seabourn ALTIJD ontbijt inclusief !
Kamer in zelfde hotel altijd beste zicht !
Busrit in Denali was 1 uur vroeger binnen dan voorzien, stopte té weinig om ons foto's te laten maken, heel jammer want unieke flora en fauna. Treinrit dan weer fenomenale ervaring. Vlucht naar Denali afgelast wegens slecht weer, heel jammer want geen enkele keer kunnen vliegen. Begeleider van Seabourn heeft dit héél professioneel opgelost, kregen onmiddellijk elk 350 US $ cash terugbetaald. Vluchten waren zeer goed, eten Lufthansa een Michelinster waard !! |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Reis goed voorbereiden want dit keer was er een citytrip , een Cruise én een expeditie achteraf, nogal vermoeiend maar zeker de moeite waard. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 31 aug 2017 - vJ uit Antwerpen |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Encore *****van Seabourn met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Aan boord gaan wanneer het schip al geruime tijd onderweg is geeft een minder plezierig gevoel, de andere gasten zijn al gesetteld en het geeft een gevoel er niet bij te horen dat een paar dagen duurt. Het groter aantal Pax t.o.v. bijv. de Sojourn en Odyssey maakt het minder persoonlijk en er zijn gasten die je eigenlijk niet bij Seaborne verwacht.
Persoonlijk vind ik de excursies duur en de mogelijkheid daarop in te schrijven gering, volgeboekt en eventueel wachtlijst. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Wij reizen bij voorkeur op de "kleinere schepen ondanks het feit dat de Encore een geweldig mooi schip is. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 31 aug 2017 - SM uit Belsele |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deCelebrity Reflection ****+van Celebrity Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand juni en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
service was fantastisch |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Meer keuze in het blue restaurent |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Din 29 aug 2017 - L uit Sint-gillis-waas |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deCelebrity Reflection ****+van Celebrity Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Fantastische cruise met de Celebrity Reflection.
Heel mooie vaarroute en enorm vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten is altijd uitstekend en enorme variatie.
Murano specialiteitsrestaurant is een aanrader. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Maa 28 aug 2017 - DM uit Edegem |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeabourn Odyssey *****van Seabourn met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Prachtige cruise voor 30 jaar van de dochter
Personeel zeer attentvol |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 26 aug 2017 - Dd uit Nieuwkerken-waas |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
alles ok |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
een dag op voorhand...uitstekend idee |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 26 aug 2017 - Vm uit Zele |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
goede begeleiding met zowel voor als na de reis aangenaam verast met het programma |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
cruise plus doe zo voort ,na verschillende boekingen steeds aangenaam verast door de service |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zat 26 aug 2017 - DD uit Kortrijk |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Atlantische Kust in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Ouder schip, entertainment is beneden peil en vriendelijkheid van personeel was niet je dat |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Vrij 25 aug 2017 - LH uit Brugge |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
We hebben deze cruise gekozen omwille van de aanlegplaatsen. De begeleiding door Cruise plus was uitstekend en voor herhaling vatbaar! Alles verliep perfect van aanvang tot einde. Gezien onze positieve ervaring met Oceania, hadden wij opnieuw voor deze rederij gekozen. Het eten was super en de bediening in de Grand Dining en in de specialiteiten restaurants was prima. De bediening op het Terrace café was iets minder. Ook maakte men geen gebruik van verschillende specialiteiten volgens de streek dat men met het cruise schip bezocht, wat spijtig is. De entertainment liet jammer genoeg te wensen over. De cruise directeur deed geen enkele moeite om gebruik te maken van zijn team aan boord (het orkest, de dansers, de pianist ) om het cruise -gebeuren op te vrolijken. Overdag was er helemaal niets te beleven aan boord, niettegenstaande de muziekanten aan boord waren. 's Avonds moesten de passagiers, na 45 min naar de band te hebben geluisterd in Horizons, zelf de liedjes uitkiezen op een I-pad en zelf voor de ambiance zorgen op de dansvloer. Op andere cruises zorgde het entertainment team ervoor dat de dans en ambiance werden ingezet. Op deze cruise hadden we de indruk dat er geen samenwerking was tussen de cruise directeur en zijn entertainment team. De pianist, Greg, kon prachtig piano spelen maar ook hier werd hij niet aangemoedigd om het beste van zichzelf te geven. Telkens als er ergens een beetje sfeer op gang leek te komen, werd het abrupt afgebroken door het entertainment team zelf, die gebonden leek te zijn aan 'hun programma' of door de cruise directeur (Leslie). De zanger van het orkest werd meermaals gevraagd door de passagiers en de pianist om te komen meezingen maar bedankte en verliet de piano bar. Op een avond was de sfeer zo ondermaats dat de cruise directeur een fles champagne gaf aan het koppel dat de ambiance op de dansvloer opkrikte. De shows aan boord in de Sirena Lounge waren zeer mager : op 10 avonden hebben we 2x een stand up comedian gehad,1x een sopraan die prachtig kon zingen, 1x een film en de andere avonden werden opgevuld door een alledaagse show. Helemaal niet zoals we gewoon zijn van Oceania. De cruise directeur werd meermaals gesignaleerd in de bar met een cocktail in de hand. |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
De Oceania Sirena is een ouder schip en niettegenstaande de dure heraankleding blijft het een oud schip. Dit merk je niet in de gemeenschappelijke ruimtes (alles is daar zeer net en verzorgd) maar aan de aankleding van de kajuiten en de povere douchekamer. Bij een volgende boeking met Oceania zullen we opteren voor de nieuwere schepen, zoals de Marina en de Riviera EN we hopen dat cruise director Leslie daar GEEN deel zal uitmaken van de staff! |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Vrij 25 aug 2017 - LL uit MEEUWEN-GRUITRODE |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Atlantische Kust in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
cRUISEDIRECTOR ONDERMAATS |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Verwelkoming van de 3de grootste groep zou aangenaam zijn |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Vrij 25 aug 2017 - SM uit Temse |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
"Ben's choise" was a good choise !Leuke route. De dag in Bilbao was fijn -bezoek aan de stad én museum met gids was prima.Ook de "vinnige" aapjes op de Rock van Gibraltar deden hun best..De laatste dag in Barcelona(ondanks speciale omstandigheden)verliep zeer goed.Het bezoek aan Parc Guëll was een opfrissing. En de tapas smaakten heerlijk ! |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Als je de Marina en Riviera kent, valt dit schip toch iets te klein uit - zeker de badkamer. Natuurlijk blijft de route een grote rol spelen. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Vrij 25 aug 2017 - CM uit 's Gravenwezel |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Alles was oké |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Vrij 25 aug 2017 - DC uit Desselgem |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSirena ****+van Oceania Cruises met vaarroute Middellandse Zee in de maand augustus en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
een beetje ontgoocheld : Heeft niet volledig aan onze verwachtingen voldaan
We hadden voor die boot gekozen omdat het vernieuwd zou zijn en omdat de keuken uitmuntend zou zijn
Zoals al gemeld aan Ben, is de keuken wat tegengevallen
Vele repetitie, .. altijd dezelfde gestoomde groenten (gedurende 12 dagen ...)
Vooral de kamer is wat klein en de badkamer superklein ..
de service op de kamer was wel perfect !
de service op buffet en Terrace Caffe was wel wat 'bruut'
de "garçons" zijn meestal Indonesiërs, soms heel jong, begrijpen niet altijd goed Engels ..
Service op de Tuscan en Red Ginger was wel perfect !
Idem in De Grand Dining
Wel supermooie route !
De bemanning is heel weinig aanwezig (Nooit bv bij ingang restaurant, niet bij boarding
Bij het verlaten van het schip, waren een sommelier en twee obers aanwezig !! |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Er is vooral aan de + 70-75 jaren gedacht
oa qua entertainment
Nooit ambiance aan het zwembad
Meer aandacht geven aan de aanwezige 40-65 jaren
Meer aandacht geven aan de entertainment ploeg (voorzien van een goed orkest , een goed entertainer !
|
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Don 17 aug 2017 - DN uit Mechelen |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deCelebrity Silhouette ****+van Celebrity Cruises met vaarroute Baltische Staten in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Celebrity blijft een top rederij |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Aqua klasse kajuit is een echte aanrader. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Din 15 aug 2017 - BR uit Wilrijk (antwerpen) |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deSeven Seas Navigator *****+van Regent Seven Seas met vaarroute Panamakanaal in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
De gehele reis was zeer goed, uw medewerkers hebben ons goed geholpen met het maken van keuzes.
Alles op het schip was in orde en de mensen aan boord zeer behulpzaam en het eten was goed. We hadden ook een betere kajuit dan besteld, tot daar alles in orde.
Alleen , denk ik, was het schip aan onderhoud toe, zoldering in de kajuit niet helemaal meer passend, roest op plaatsen waar men zo direct met de verfborstel bij kan en nog enkele details.
Op de website van de rederij kan men ook niet aangeven of men een dubbel bed of enkele bedden wilen of men een bepaalde soort kopkussens wil zoals bij andere rederijen.
Ook bij de keuze van uitstappen zo men meer oog mogen hebben voor mensen met een lichamelijke beperking, ze zijn wel gratis maar toch |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Niet aanbevolen in juli en augustus als men de warmte niet goed verdraagt. |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Zon 13 aug 2017 - DJ uit Temse |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deKoningsdam ****van Holland America Line met vaarroute Noorse Fjorden in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Alles voldeed aan onze verwachtingen |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Vrij 11 aug 2017 - LR uit Kapellen (antw.) |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deKoningsdam ****van Holland America Line met vaarroute Noorse Fjorden in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
Doordat 't schoolvakantie was enorm veel kinderen aan boord, en daarbij kwam 't minder goeie weer nog eens extra bij waardoor we de 1e week bijna niet buiten konden komen met als gevolg teveel personen voor 't schip. Verder was 't een nieuw schip en dus nog allemaal netjes en veel verbeteringen aangebracht |
|
 |
|
Een persoonlijke tip
Vooral jammer dat 't bijna nooit mogelijk was om te lunchen in één van de specialiteiten restaurants...regelmatig gaan informeren en telkens kreeg ik 'n antwoord dat ze nu reeds overboekt waren...
Daardoor leek 't wel of je op één of andere uitverkoop markt rondliep en daarbij moeilijk zitplaatsen kon vinden... |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
|
|
|
|
Entertainement |
|
|
|
|
Prijs / kwaliteit |
|
|
Totaalscore |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
Woe 9 aug 2017 - Mj uit Schilde |
 |
|
Wij waren met Cruise Plus aan boord van deRegatta ****+van Oceania Cruises met vaarroute Alaska in de maand juli en wij geven hierbij graag onze beoordeling. |
 |
|
perfekte cruise grote luxe aan redelijke prijs
perfekte keuken met zeer grote keuze |
|
 |
|
Waardering van uw cruise |
|
Waardering voor Cruise Plus |
 |
Schip |
|
|
Service Cruise Plus |
|
Hut - Suite |
|
|
Vakkennis cruiseadviseur |
|
Eten aan boord |
|
|
Klantvriendelijkheid |
|
Service aan boord |
| | | | |